Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De compositie op zich is niet slecht, alleen de omstandigheden van het weer zitten niet mee er is weinig contrast tussen lucht en zee, het is allemaal zo van het grijze en dat maakt het geheel wat saai overkomen als je snapt wat ik bedoel.
Het mistige weer heeft je hier duidelijk parten gespeeld, maar toch kon het volgens mij beter.
Ik zie f4 en 1/1000. Had je een iets kleiner diafragma genomen, dan had je een nog voldoende snelle sluitertijd gehad, en dit zou volgens mij ook de scherpte ten goede gekomen zijn, want die is hier ook niet optimaal.
Groetjes
Beste Frie01
Ik heb een versie via Bdsizer met een verscherping van 10procent geplaatst. Ik deed dit niet meer omdat ik vorige keer te horen kreeg dat het min of meer uit den boze was om na te verscherpen.
Beste Frie01
Ik heb een versie via Bdsizer met een verscherping van 10procent geplaatst. Ik deed dit niet meer omdat ik vorige keer te horen kreeg dat het min of meer uit den boze was om na te verscherpen.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment