Bedankt voor het kijken en commentaar natuurlijk!
![](https://dl.dropbox.com/u/68472320/aquarel%20kader%20bd.JPG)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Onder water
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Onder water
Nou ik ben al een paar keren komen kijken. Eerlijk gezegd weet ik niet goed hoe eraan te beginnen en vermoed dat ik niet de enige ben. Maar niets schrijven vind ik ook weer niet goed. Vooreerst zal ik maar zeggen dat ik de compo niet denderend vind, jij kunt veel beter. Al moet ik wel bekennen de twijg kreeg ruimte, heel veel ruimte, nu iets teveel. de twijg maar ook de foto lijkt in het water te zijn gevallen. Titel en foto gaan daarom wel degelijk goed samen, dat is het positieve.
Het andere positieve is het lijkt wel geschilderd, maar de compo blijft voor me een raadsel.Last edited by Loeky; 19 februari 2013, 22:28.
-
Kweet niet wat het is , zie er ook niks in.
Maar ik vind het een een mooie foto iets spreekt me erin aan en het is zo raadselachtig gelijk 1 of ander beest
Mooi gedaan hoe je het ook deed !www.wndrlnd.be
A world full of graphic and webdesign
Comment
-
Zal ik dan als eerste zeggen dat ik hem super vind.
Ik moest maar één keer kijken.
Waarom is hij voor mij goed ?
Nja... de meeste leggen dat niet uit en zeggen gewoon "mooie foto", maar ik ga toch proberen :
- de compositie, waarbij je tak eigenlijk het vertrekpunt van de foto is en toch best sterk staat, en ik ging ook onmiddellijk naar daar,
maar ging ook zien waarom hij daar stond, en dan vind ik heel veel tinten terug in de foto, en een bepaalde dynamiek.
Zet je tak in het midden en je hebt dat veel minder;
- ik hou van ietwat abstracte en simpele beelden, en deze hoort daar bij;
- ik ben normaal niet zo voor kaders rond een internetfoto, maar hier is hij nodig;
- de fotograaf heeft niet alleen anders gekeken, maar ook een aparte benadering, en dat vind ik schitterend aan dit beeld.
Fotografeer deze tegen een normale shutterspeed en je hebt een gewone foto. Deze gaat veel verder...
Tot daar MIJN mening.
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Het was eigenlijk een oefening op lange sluitertijd tijdens een uitstap met "waterbeheer".
Het is een tak die net onder water lag in een riviertje die normaal nooit zoveel debiet heeft.
Trouwens, het is een zoute bron
Toen ik de foto op mijn PC bekeek viel het mij op hoe de tak het te verduren had.
En natuurlijk de kleurtjes.De weerspiegeling van de rotsen en de bruine kleur van het water.
Voilà, niets meer en niets minder. Behalve de belichting heb ik geen enkele bewerking moeten doen op die uitsnede.
Ik vond het mooi en de vrienden van waterbeheer ook, dus heb ik hem maar geplaatst.
@vedeka : blij te horen dat je het leuk vind
@ jurge9921 : raadselachtig, dat was wat ik wilde
@Loeky : ik wou eens iets anders proberen.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
betoverende foto
Ik vind dit passend voor een rouwkaartje.
HOfwaardig!
(tak meegenomen?)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht@vedeka : blij te horen dat je het leuk vindZal ik dan als eerste zeggen dat ik hem super vind..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtbetoverende foto
Ik vind dit passend voor een rouwkaartje.
HOfwaardig!
(tak meegenomen?)
Hartelijk bedankt Noenkelmi, vedeka en zibro voor de oppeppende commentaar.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Ik verschiet me hier een bult!
Nooit gedacht!
Bedankt!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment