Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ingrid, dit is gewoon (bijna) fantastisch, ik zal het je niet nadoen. Prachtig van presentatie, vorm en inhoud Over dat tikkeltje scherpte ga ik nu eens niet struikelen daarvoor is ie te mooi
Erg vreemd, hoe de verschillende kleuren van de achtergrond worden gescheiden door die naar links wijzende tak.
Schrijffout in de titel mag ook verbeterd worden.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
't Beestje staat er mooi op.
Erg vreemd, hoe de verschillende kleuren van de achtergrond worden gescheiden door die naar links wijzende tak.
Schrijffout in de titel mag ook verbeterd worden.
Wat voor schrijffout bedoel jij dan die ..?
En de achtergrond,ik denk een ander takje die er achter legt.
dank jullie wel voor de les..en ja sorry mijn nederlands is niet goed met schrijven..dan weet iedereen het meteen
jullie zullen wel meer tegen komen van mij maar ik schaam mij er niet voor sorry, het is nou eenmaal hoe het is...en niet anders.
Ik heb er ook extra lessen voor gehad maar hielp niets.
Comment