Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel fraai van kleuren, zuiver en helder. Het is wel een drukke bedoening met die lijnen en vlakken. Ik wandel door je beeld en ben op zoek naar een rustpunt... maar laat me maar wandelen eens word ik toch moe en ga zitten om te genieten van je tuin Jos
Ik vind precies die lijnen die kriskras door het beeld lopen het mooie aan deze foto.
De groene kleur is mij een beetje TE. Lijkt me beetje teveel op 'gifgroen'.
Inderdaad, het groene zou ik ook iets minder fel doen. Verder is de foto zeker de moeite om eens meer naar komen te kijken ! Knap gezien en vastgelegd !
ik zag deze foto vandaag in zwart wit (zou me verbazen als hij door iemand anders was genomen) , en ik moet zeggen in zwart wit was hij veel mooier.
Het groen lijkt me ook iets te.
ik zag deze foto vandaag in zwart wit (zou me verbazen als hij door iemand anders was genomen) , en ik moet zeggen in zwart wit was hij veel mooier.
Het groen lijkt me ook iets te.
Nee, de zwart/wit foto ken ik niet en is dus zeker niet van mij.
wel erg toevallig, op de fototentoonstelling van folerma (Nijlen), ook nog vandaag open, hangt een een foto van uit het zelfde standpunt genomen, een iets andere uitsnede denk ik.
De update is stukken beter.
Comment