Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Toffe foto. Maar ik zou je iets willen vragen. Om te proberen pas te schieten als het geld valt. Ook al is het in beweging, geeft niet. Een fotograaf van jou slag kan daar denk ik er wel in slagen. Niet dat ik afbreuk aan deze foto, wil doen, bij het schilderen geldt de kunst van het weglaten, ook bij de fotografie zou dat moeten kunnen, denk ik. Maar het is gewoon voorstel tot een uitdaging. Ik zou eens zo'n foto willen zien. Zelf ben ik daar nog niet handig genoeg in. Ik bovendien, ben nogal verlegen en dan wordt ik ook supper onhandig, al is dat niet te zien, hier op het forum
Maar in werkelijkheid ben ik dat wel. Daarom doe ik weinig aan straatfotografie of portret.
Toffe foto. Maar ik zou je iets willen vragen. Om te proberen pas te schieten als het geld valt. Ook al is het in beweging, geeft niet. Een fotograaf van jou slag kan daar denk ik er wel in slagen. Niet dat ik afbreuk aan deze foto, wil doen, bij het schilderen geldt de kunst van het weglaten, ook bij de fotografie zou dat moeten kunnen, denk ik. Maar het is gewoon voorstel tot een uitdaging. Ik zou eens zo'n foto willen zien. Zelf ben ik daar nog niet handig genoeg in. Ik bovendien, ben nogal verlegen en dan wordt ik ook supper onhandig, al is dat niet te zien, hier op het forum
Maar in werkelijkheid ben ik dat wel. Daarom doe ik weinig aan straatfotografie of portret.
Ik zal er in de toekomst aan denken Loeky, wie weet...
dat dit uw ding is kan niemand ontkennen, knappe fotografie!!!
Yep Wilfried, dit is iets wat ik zeer graag doe, maar ik probeer ook op andere vlakken vanalles uit. Ik wil mezelf niet beperken tot alleen straatfotografie.
Bedankt iedereen !
Mvg.
Comment