Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Allen bedankt voor jullie visie bij dit beeld.
Interessant om te lezen hoe anderen het beeld bekijken. Als fotograaf heb je soms een andere visie op een beeld dan de kijker, oa door de sfeer of manier waarop het beeld tot stand kwam.
Het was een vrij grauwe dag en heb de foto dan een beetje ontwikkeld zodat voor mij de grauwheid wat wegviel.
Voor mij persoonlijk bood de steen net wat tegengewicht voor de paaltjes .... Enkele van jullie zouden verkiezen om de steen eraf te doen of vinden het nu wat te krap met de steen. Ik bekijk het nog eens hoe en wat met die steen.
Gaan om de steen eraf te doen, kan natuurlijk ook, maar dan verlies ik wat het reflectiespel van de palen in het natte waterzand en dat was wat me opviel bij het zien van dit beeld ....
Al bij al vind ik het wel " verrijkend " om de commentaren mee te nemen bij dit beeld.
groeten,
deka
........
Gaan om de steen eraf te doen, kan natuurlijk ook, maar dan verlies ik wat het reflectiespel van de palen in het natte waterzand en dat was wat me opviel bij het zien van dit beeld ....
Comment