Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Technisch zal ie wel in orde zijn, maar de foto zelf zegt me niet zoveel.
Gewoon een tafel tegen de muur hé.
PS Maak je nu nog steeds geen foto's met je 6OD.... of zijn er hier toch reeds gepasseerd waar ik het niet opgemerkt heb ?
Het staat nog altijd in je handtekening trouwens.
PS Maak je nu nog steeds geen foto's met je 6OD.... of zijn er hier toch reeds gepasseerd waar ik het niet opgemerkt heb ?
Het staat nog altijd in je handtekening trouwens.
Groetjes
ik heb toch wel al redelijk veel foto's met m'n 60 genomen, maar ik loop een tijdje achter. Het zijn nog altijd die met m'n 1000tje.
Groetjes
wel ik had net het tegenovergestelde.
als je kijkt is het rommelig, blad,stopseltje,bierkaartje
de tafel staat niet symmetrisch.
maar dat licht en schaduwspel en zwart wit omzetting vind ik prachtig!!!
wel ik had net het tegenovergestelde.
Als je kijkt is het rommelig, blad,stopseltje,bierkaartje
de tafel staat niet symmetrisch.
Maar dat licht en schaduwspel en zwart wit omzetting vind ik prachtig!!!
Oeps, 't gaat er weer geweldig aan toe
Een paar stappen achteruit, de tafel uit het midden, het stuk papier en het dopje weg en tot slot het contrast flink omhoog.
Comment