Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nou, deze mag ik wel, de achtergrond vind ik ook machtig. Ook met die in eerste gezicht overbelichting aan de rechterkant. het echt controleren kan ik dat even niet
Ik weet het niet, ik kan er niet echt een goed of een slecht etiket op kleven.
Ik blijf het moeilijk hebben met de "wijd-open-diafragma-lenzen".
Ik heb reeds geschreven dat ik op dergelijke niet meer ga reageren en ik vrees dat ik het echt ga moeten laten, het ligt me heel eenvoudig niet.
Sommigen zullen dan wel schrijven/denken, dat ik het niet begrijp, of dat ik het niet zie........ maar het zij dan maar zo.
Groetjes
Djivan, ik begrijp je collère. Moet wel zeggen, dat mijn diafragma gisteren (is van gisteren), geregeld op f4 stond. Hier was het echt, jajajaja, snel achter die man aan
en trekken maar. Heb eigenlijk totaal niet meer aan mijn instellingen gedacht. 't Was er eentje op goed geluk. Ik vershoot eigenlijk zelf achterna dat het met mijn f1.8, en achter de man blijven wandelen terwijl ik afdruk, hem er nog zo scherp op gekregen heb.
Je weet dat ik je reactie waardeer he, elke reactie, goed of slecht. Voor mij hoef je het niet te laten, tenzij je er ècht géén zin meer in hebt.
Heb een update geplaatst die minder flets is.
Persoonlijk vond ik hem ook wel iets speciaals hebben met die hoed en die jas...
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Djivan, ik begrijp je collère. Moet wel zeggen, dat mijn diafragma gisteren (is van gisteren), geregeld op f4 stond. Hier was het echt, jajajaja, snel achter die man aan
en trekken maar. Heb eigenlijk totaal niet meer aan mijn instellingen gedacht. 't Was er eentje op goed geluk. Ik vershoot eigenlijk zelf achterna dat het met mijn f1.8, en achter de man blijven wandelen terwijl ik afdruk, hem er nog zo scherp op gekregen heb.
Je weet dat ik je reactie waardeer he, elke reactie, goed of slecht. Voor mij hoef je het niet te laten, tenzij je er ècht géén zin meer in hebt.
Heb een update geplaatst die minder flets is.
Persoonlijk vond ik hem ook wel iets speciaals hebben met die hoed en die jas...
Geen colère hoor Jill, kan er gewoon niet goed mee overweg met dit soort foto's, das al .
En reacties schrijven hier ga ik zéker niet laten..... misschien wel tot spijt van wie het benijdt
Groetjes
Is dit baantjer?
Ik vind deze foto wel iets hebben. Hij heeft zo'n somber, melancholisch gevoel.
En het is eens een keer iets anders dan de voorkant
Beetje spijtig wel van het wit rechts en de onscherpte.
Comment