Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hey Djivan, waarom ik hier plaats ... mijn leraren zitten hier ook hahaha
Als ik in sc plaats krijg ik 2 reactie en begrijpelijk hoor! ik reageer ook zelden, omdat ik die kennis niet heb ... ik ken een beetje de basis en de rest is gevoel ;-)
Maar geen paniek hahaha ik post nu maar heel af en toe om mijn leraren hier te laten zien dat ik hun raad niet overboord heb gegooid ;-) en Bouk had gelijk dit was een probeersel in b&w ik zal de andere ook plaatsen.
Groetjes
De kleur is ook heel mooi.
De z/w vind ik ook sterker.
Ja, het zwart is daar dichtgelopen, maar wat primeert, een regeltje of een mooie foto? Dan kies ik toch voor een mooie foto
Hey Djivan, waarom ik hier plaats ... mijn leraren zitten hier ook hahaha
Als ik in sc plaats krijg ik 2 reactie en begrijpelijk hoor! ik reageer ook zelden, omdat ik die kennis niet heb ... ik ken een beetje de basis en de rest is gevoel ;-)
Maar geen paniek hahaha ik post nu maar heel af en toe om mijn leraren hier te laten zien dat ik hun raad niet overboord heb gegooid ;-) en Bouk had gelijk dit was een probeersel in b&w ik zal de andere ook plaatsen.
Groetjes
Ik dacht al dat ik verkeerd zou begrepen worden, daarom heb ik het zelfs drie keer herhaald, maar toch nog niet voldoende blijkbaar.
Het is blijkbaar beter om niet te reageren, ook al is het positief, dan kan het zeker niet verkeerd begrepen worden.
Ik dacht al dat ik verkeerd zou begrepen worden, daarom heb ik het zelfs drie keer herhaald, maar toch nog niet voldoende blijkbaar.
Het is blijkbaar beter om niet te reageren, ook al is het positief, dan kan het zeker niet verkeerd begrepen worden.
Ik heb je zeker niet verkeerd begrepen Djivan ;-) maar ik wou ook eens herhalen zoals de vorige keer :-)
En apprecieer zeker uw mening ;-)
Comment