Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor jullie reactie we waren binnen bezig met een shoot ... maar ze wou ook buiten in de sneeuw, en dit beeld kwam in mij op en we zijn ervoor gegaan hahaha
Ook alle respect voor het model voor zo de koude te staan.
Deze vind ik veel te mooi voor beginnershoek.
Knap model met knappe uistraling, en mooie omzetting.
Op mijn scherm is het zwart wel volledig dichtgelopen.
Tsja, wat moeten we daar nog over schrijven.
't Is een Pancho hé, dus beregoed.
Is hier reeds verschillende keren aan bod geweest, maar ik vind het toch ook raar dat mensen zoals U nog steeds in Beginnershoek posten.
Maar nogmaals, het is helemaal niet verboden hé, maar je ziet toch zelf wel dat dit geen beginnersfoto's meer zijn !?
Maar voor de tweede keer, voor mijn part post je hier tot het eind van uw dagen hé, maar voor mij persoonlijk horen ze zeker twee trappen hoger.
Groetjes
.......
Maar nogmaals, het is helemaal niet verboden hé, maar je ziet toch zelf wel dat dit geen beginnersfoto's meer zijn !?
Forumreglement Sticky Beginnershoek
In dit forum kun je als beginnende fotograaf je eerste foto's plaatsen. Ook een foto waarvan je niet echt tevreden bent maar welke je toch graag wil laten zien kun je hier kwijt.
----
denk dat het laatste hier het geval is.
grt,bouk.
In dit forum kun je als beginnende fotograaf je eerste foto's plaatsen. Ook een foto waarvan je niet echt tevreden bent maar welke je toch graag wil laten zien kun je hier kwijt.
----
denk dat het laatste hier het geval is.
grt,bouk.
Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik heb hier nog nooit een mindere gezien van Pancho, allemaal pareltjes, in mijn ogen althans.
Maar nu voor de derde keer, iedereen post hier maar zolang ze willen hé.
Groetjes
Mooie foto met dat heel kleine tintje sepia.
Zwart wordt te hard.
Als de schaduwzijde (flink) wordt opgelicht is er heel veel detail in het breiwerk.
En als je de schaduwzijde niet oplicht gaan die details niet concurreren met haar ogen.
Comment