Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor mij ook de eerste. In de tweede foto is het licht veel te koud en er worden daar thans toch kleine gloeilampjes gebruikt die warm licht uitstralen.
Voor mij ook de eerste. In de tweede foto is het licht veel te koud en er worden daar thans toch kleine gloeilampjes gebruikt die warm licht uitstralen.
Oké, dit heb ik over het hoofd gezien daar ik niet naar de EXIF ben gaan kijken. Ik kijk dikwijls met mijn gevoel naar foto's en niet zo erg naar de specifieke technische gegevens van de foto.
Ik heb de foto nu ook eens in LR bekeken, en gebaseerd om de WB van de ogen kwam ik dus ook wel uit op iets tussen de twee in.
Maar moet ik kiezen tussen beide foto's, dan blijf ik de eerste toch mooier vinden, al zal de tweede misschien op technisch vlak wel realistischer zijn.
Comment