Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knappe foto na het rechtzetten.
Maar...... wel jammer dat er zoveel bij zijn met Parkinsonisme of dergelijke......
Zeven van de elf met een statief voor een landschapsfoto bij zeer heldere omstandigheden .
Groetjes
Knappe foto na het rechtzetten.
Maar...... wel jammer dat er zoveel bij zijn met Parkinsonisme of dergelijke......
Zeven van de elf met een statief voor een landschapsfoto bij zeer heldere omstandigheden .
Groetjes
merci Djivan enkelen fotografeerden met een big stopper op de lens voor lange sluitertijden
grts
__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Is een statief dan onontbeerlijk .
Ik maak geregeld pano's en ik heb daarvoor nog nooit een statief gebruikt hoor.
Ik blijf erbij, beverige types allemaal ofwel...... kijk eens wat voor een duur statief ik wel niet heb, dat van mij kost...., en dat van mij ......
Is een statief dan onontbeerlijk .
Ik maak geregeld pano's en ik heb daarvoor nog nooit een statief gebruikt hoor.
Ik blijf erbij, beverige types allemaal ofwel...... kijk eens wat voor een duur statief ik wel niet heb, dat van mij kost...., en dat van mij ......
Comment