Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugpijlers..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Brugpijlers..

Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
    Laat dat zwarte ding alsjeblieft staan waar het nu staat. Anders krijg je een saaie symmetrische foto waarin niets nog kan verrassen.
    wat lyrthut zei
    - Buying a Nikon doesn't make you a photographer. It makes you a Nikon owner. -
    Flickr

Comment

Nou , nou, wat een aandacht voor die zwarte pukkel. Is genoeg over gezegd, dus daarom maar wat anders.
      Ik zou het histogram aan zowel de rechter-als linkerkant even flink ophalen, zodat er meer contrast in komt. Ik vind het nu toch teveel een grijze muizen Zeelandbrug. Maar als het je keuze is, ook prima hoor.
      Is overigens nog niet zo eenvoudig om EVEN een andere foto te gaan maken. Je moet echt een kraakheldere atmosfeer hebben om zover "in" de brug te komen. En alleen vanaf Noord-Beveland !
      Groeten,
      Johan
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Knappe foto, heel goed gezien!! Ook graag voor mij met bolder zoals hij er nu staat

Mvg John
        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Een hele knappe waar het weeral inj de eerste plaats op aankwam deze situatie te zien.
          Ik zou er in elk geval dat zwarte ding oplaten zoals het is, het staat er en het stoort me helemaal niet. Voor mij is het een soort uitwas van het anders wit lichtgrijze dat de foto overheerst, eerder een blikvanger dus. Iedereen spreekt er over, dus.......
          Je kan dan nog het zwarte ding uitknippen, de vrijgekomen ruimte met grijs clonen en terug plakken mooi in het midden.
          Teruggaan zou ik niet doen, zelfs al is het bvb. bij de deur.
          Stel je voor dat deze foto gemaakt werd op één of andere reis een paar duizend km van je deur..... dan kan je ook niet teruggaan.

Groetjes
          Inderdaad, de bolder is het meest besproken onderwerp van de foto..
          Bedankt voor de tip, kzal eens googlen hoe ik dit in PS4 kan klaarkrijgen! Groeten
          Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
            Laat dat zwarte ding alsjeblieft staan waar het nu staat. Anders krijg je een saaie symmetrische foto waarin niets nog kan verrassen.

Het geeft de foto toch iets extra, dat de bolder zich niet aan de symmetrie van de brug wil houden? Dat prikkelt de gedachten.
            Je hebt voor- en tegenstanders hé.. persoonlijk stoort me die misplaatste bolder niet mr kga toch eens proberen om deze in het midden te krijgen..
            Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
              Knappe foto, heel goed gezien!! Ook graag voor mij met bolder zoals hij er nu staat

Mvg John
              Thanks!

Comment

Toch nog maar even naar het histogram kijken.
                Voor mij is deze nog steeds te grijzig.
                Maar het zou jouw smaak kunnen zijn.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

Comment

ik ben nog eens teruggekeerd
                  en ik moet bekennen...
                  dat die meerpaal me nu minder en minder stoort,
                  dat ik het zelfs begin goed te vinden zo iets uit het centrum
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

ik vind hem goed zoals hij is......goed gezien
                    groetjes aline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                      ik ben nog eens teruggekeerd
                      en ik moet bekennen...
                      dat die meerpaal me nu minder en minder stoort,
                      dat ik het zelfs begin goed te vinden zo iets uit het centrum
                      Door inderdaad langer of vaker te kijken overtreft het tunnelzicht en de diepte in de foto uiteindelijk de 'misplaatste' bolder..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
                        ik vind hem goed zoals hij is......goed gezien
                        Merci..

Comment

Working...
                        X