Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat zwarte ding in het midden zou ik ook wegwerken. Dan heb je nog steeds de schaduwen rechts die het saaie doorbreken.
Die vlek rechts is makkelijk weg te werken met de spot healing tool in elements bvb.
Voor de rest zeer mooi
Een hele knappe waar het weeral inj de eerste plaats op aankwam deze situatie te zien.
Ik zou er in elk geval dat zwarte ding oplaten zoals het is, het staat er en het stoort me helemaal niet. Voor mij is het een soort uitwas van het anders wit lichtgrijze dat de foto overheerst, eerder een blikvanger dus. Iedereen spreekt er over, dus.......
Je kan dan nog het zwarte ding uitknippen, de vrijgekomen ruimte met grijs clonen en terug plakken mooi in het midden.
Teruggaan zou ik niet doen, zelfs al is het bvb. bij de deur.
Stel je voor dat deze foto gemaakt werd op één of andere reis een paar duizend km van je deur..... dan kan je ook niet teruggaan.
Groetjes
Het maakt voor mij niet zoveel uit of dat zwart ding er nu op staat of niet.
Ik zou wel proberen om dat zwart ding in het midden te zetten als je het zou laten staan.
Comment