Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugpijlers..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Brugpijlers..

Doorheen 54 brugpijlers kijken..

135 mm
    f 20
    iso100
    1/40 sec.

Groeten
    Dave
    Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

Re: Brugpijlers..

dit zou een heel mooie kunnen zijn,
    maar dat zwart opvallende kabelding staat gdvdmme niet in het midden
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
      dit zou een heel mooie kunnen zijn,
      maar dat zwart opvallende kabelding staat gdvdmme niet in het midden
      ...en dat is spijtig.
      Ofwel cloon je dat zwarte ding weg, ofwel ga je er opnieuw heen (voor een nieuwe foto).
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Ja spijtig van dat zwarte ding. Even proberen weg te werken en hij wordt veel mooier.
        Mvg.

Comment

mooi maar, weg die bolder of krek in het midden.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Lekker, zo'n bolder die door zijn plaatsing de overige symmetrie benadrukt.

Zonder bolder wordt het voor mij een saaie - nogal grijzige - boel. Wat doet
            die vlek daar op de rechtse rand van de tweede pijler? Correctiefoutje?
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Geeft wel diepte maar die bolder voor mijn part ook wegclonen
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

hier moet ik volgen aangaande de bolder
                __________________________________________________ _
                Sony A580 en wat glas.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                  Lekker, zo'n bolder die door zijn plaatsing de overige symmetrie benadrukt.

Zonder bolder wordt het voor mij een saaie - nogal grijzige - boel. Wat doet
                  die vlek daar op de rechtse rand van de tweede pijler? Correctiefoutje?
                  Is inderdaad een correctiefout.. geprobeerd om iets weg te werken maar helaas zonder succes wegens onervaren in die dingen!
                  Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

Comment

voor mij met bolder, knap!!
                    mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                      ...en dat is spijtig.
                      Ofwel cloon je dat zwarte ding weg, ofwel ga je er opnieuw heen (voor een nieuwe foto).
                      Kga toch voor de 2de optie.. zo kan ik toch zaken verbeteren waar ik bij deze de mist ben ingegaan!
                      Last edited by 550Dave; 1 januari 2013, 11:03.

Comment

Dat zwarte ding in het midden zou ik ook wegwerken. Dan heb je nog steeds de schaduwen rechts die het saaie doorbreken.
                        Die vlek rechts is makkelijk weg te werken met de spot healing tool in elements bvb.
                        Voor de rest zeer mooi
                        Groetjes,
                        Dominic

Comment

Een hele knappe waar het weeral inj de eerste plaats op aankwam deze situatie te zien.
                          Ik zou er in elk geval dat zwarte ding oplaten zoals het is, het staat er en het stoort me helemaal niet. Voor mij is het een soort uitwas van het anders wit lichtgrijze dat de foto overheerst, eerder een blikvanger dus. Iedereen spreekt er over, dus.......
                          Je kan dan nog het zwarte ding uitknippen, de vrijgekomen ruimte met grijs clonen en terug plakken mooi in het midden.
                          Teruggaan zou ik niet doen, zelfs al is het bvb. bij de deur.
                          Stel je voor dat deze foto gemaakt werd op één of andere reis een paar duizend km van je deur..... dan kan je ook niet teruggaan.
                          Groetjes

Comment

Het maakt voor mij niet zoveel uit of dat zwart ding er nu op staat of niet.
                            Ik zou wel proberen om dat zwart ding in het midden te zetten als je het zou laten staan.

Comment

Laat dat zwarte ding alsjeblieft staan waar het nu staat. Anders krijg je een saaie symmetrische foto waarin niets nog kan verrassen.

Het geeft de foto toch iets extra, dat de bolder zich niet aan de symmetrie van de brug wil houden? Dat prikkelt de gedachten.

Comment

Working...
                              X