Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlopen verleden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verlopen verleden

Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
    Ok, geen probleem
    Voor mij ook niet mijnheer Plaatwerker.

Comment

er zijn er die goede fotos nemen, en er zijn er die goede tips geven, kies zelf maar!
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Éuhh... hier wil ff een kleine Limburger reageren.
        Wat ik apprecieer aan die Hollanders is dat ze altijd "recht voor de raap" zijn, hou ik wel van.
        Als ik Plaatwerkers foto mag interpreteren zie ik de datum op de affiche... 2011.. dus verleden, en die patat... wij zeggen "eerappel" (kan ook een steen zijn) zal dan wel verlopen in zichzelf...
        hihihihi... heb gewoon "hardstikke veel lol" aan de reacties hier. Doe snel voort want ik moet morgen vroeg op... aardappelen rooien en stenen rapen.
        Groeten
        Danny

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Niets van aan trekken jill.tje, krol was eventjes verdwaald.
          Vertoeft normaal in Showcase en dergelijke middens.
          Waarschijnlijk is voor krol alles in beginnershoek brol .
          Groetjes
          wat heeft jouw overbodige commentaar naar mij toe hier nog te maken met Tp starter zijn foto als ik vragen mag?

of heb jij hier een dubbel account mss op BD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            D

Het is een uitsnede van de wereld om mij heen. Zoals wij allemaal doen.
            Sorry, dit gaat heel fout overkomen... en ik heb er al spijt van:

Toen ik dit deed met een bepaalde fotoreeks heb jij mij vrij hard terecht gewezen op regels
            (zelfs met reglementen komen zwaaien en impliceren dat het topic eigenlijk op slot zou moeten).
            Dat je teleurgesteld was met titel<->foto's. Dat de foto's voor mij een verband hielden maakten jou niet uit.
            Zelfs als ik bijna eenzelfde opmerking maakte: de foto's zijn voor mij een uitsnede van dat gebeuren, van de omgeving op dat moment...

Nu... doe jij volledig hetzelfde, ik zie geen samenhang tussen foto en titel.
            Vind ik raar, verder is het, zoals door velen aangehaald, een weinig aantrekkelijke foto...
            (alhoewel het smaak is: de weerspiegeling vind ik vrij storend).

Hopelijk is de volgende weer een topper zoals vele van je vorige foto's.

Groeten,
            Koen
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Je zegt hier ergens mag een foto niet gewoon een interessante afbeelding zijn.
              Ja dat mag het zeker alleen dit is het niet !

Maar na alles gelezen te hebben snap ik wat je wilde tonen, de wereld waarin je leeft.
              Was er dan echt niets boeiender die dag?
              Last edited by PDH65; 29 november 2012, 16:27.
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Sorry, dit gaat heel fout overkomen... en ik heb er al spijt van:

Toen ik dit deed met een bepaalde fotoreeks heb jij mij vrij hard terecht gewezen op regels
                (zelfs met reglementen komen zwaaien en impliceren dat het topic eigenlijk op slot zou moeten).
                Dat je teleurgesteld was met titel<->foto's. Dat de foto's voor mij een verband hielden maakten jou niet uit.
                Zelfs als ik bijna eenzelfde opmerking maakte: de foto's zijn voor mij een uitsnede van dat gebeuren, van de omgeving op dat moment...

Nu... doe jij volledig hetzelfde, ik zie geen samenhang tussen foto en titel.
                Vind ik raar, verder is het, zoals door velen aangehaald, een weinig aantrekkelijke foto...
                (alhoewel het smaak is: de weerspiegeling vind ik vrij storend).

Hopelijk is de volgende weer een topper zoals vele van je vorige foto's.

Groeten,
                Koen
                Wees gerust, het komt niet fout over. Spijt is niet nodig.
                Wie kaatst, moet de bal verwachten en dat geldt ook voor mij.

Betreffende 'verband tussen foto's en titels' ?
                De een ziet het en de ander niet en daarover mag worden geschreven.
                (Ik heb overigens bij het Familifeest nergens geïmpliceerd dat het topic
                op slot zou moeten, maar dat terzijde.)
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

Comment

(Mijn excuses, slot-implicatie kwam inderdaad niet van jou).

Toch heb ik spijt hoor

Ik zie de link werkelijk niet, zelfs niet na alles hier gelezen te hebben.
                  Maar zoals ik hierboven zei: Je volgende zal net als vorige keren weer een topper zijn...
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Echt jongens dit mag misschien stom klinken maar... mag ik nu eindelijk de foto begrijpen ?

plaatwerker , wil jij gewoon aub aan mij uitleggen hoe het zit met deze foto en dat verlopen verleden want ik heb al zo hard nagedacht dat ik er hoofdpijn van kreeg en ik weet het nog altijd niet ...

Comment

WAT - EEN - DUSCUSSIE zeg, en dat allemaal omdat wij die foto nu niet interessant vinden hahaha, hallo seg!?
                      Ik denk dat er hier algauw ook een slotje gaat opvliegen eer we naar pagina 3 kunnen.
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                        er zijn er die goede fotos nemen, en er zijn er die goede tips geven, kies zelf maar!
                        Ik heb voor beide gekozen.

Oorspronkelijk geplaatst door Widescreen Bekijk bericht
                        Éuhh... hier wil ff een kleine Limburger reageren.
                        Wat ik apprecieer aan die Hollanders is dat ze altijd "recht voor de raap" zijn, hou ik wel van.
                        Als ik Plaatwerkers foto mag interpreteren zie ik de datum op de affiche... 2011.. dus verleden, en die patat... wij zeggen "eerappel" (kan ook een steen zijn) zal dan wel verlopen in zichzelf...
                        hihihihi... heb gewoon "hardstikke veel lol" aan de reacties hier. Doe snel voort want ik moet morgen vroeg op... aardappelen rooien en stenen rapen.
                        Groeten
                        Danny
                        Je zit er dicht op.

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        ... Ik zie de link werkelijk niet, zelfs niet na alles hier gelezen te hebben.
                        Maar zoals ik hierboven zei: Je volgende zal net als vorige keren weer een topper zijn...
                        Oorspronkelijk geplaatst door couteauke Bekijk bericht
                        Echt jongens dit mag misschien stom klinken maar... mag ik nu eindelijk de foto begrijpen ?

plaatwerker , wil jij gewoon aub aan mij uitleggen hoe het zit met deze foto en dat verlopen verleden want ik heb al zo hard nagedacht dat ik er hoofdpijn van kreeg en ik weet het nog altijd niet ...
                        We moeten ook niet te zwaar tillen aan zo'n titel. 't Is een BD-verplichting
                        die ik meestal enigszins speels en vaak ook allitererend probeer in te vullen.
                        Verlopen en verleden hebben een grote verwantschap qua inhoud. Eerst
                        was er de foto die ik heb gemaakt om de inhoud van de affiche (stilleven)
                        en een beetje drukte daaromheen (verkeerselementen). Maar 't is voorbij nu.
                        De tentoonstelling is er niet meer. De reclamezuil is ook weg. Het hele
                        verkeerspunt is geherprofileerd. Data uit het verleden zijn verlopen.
                        Maar of dit nu bijdraagt tot begrip? Mijnerzijds wel: ik begrijp jullie smaken
                        wat beter maar eraan tegemoet komen ... denk het niet.

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                        WAT - EEN - DUSCUSSIE zeg, en dat allemaal omdat wij die foto nu niet interessant vinden hahaha, hallo seg!?
                        Ik denk dat er hier algauw ook een slotje gaat opvliegen eer we naar pagina 3 kunnen.
                        Waarom zou hier een slot op komen? Het is in het algemeen een goede discussie al zijn we het niet eens met elkaar.

Een foto begrijpen ?
                        Bekijken is makkelijker.
                        Oordelen moeilijker (of juist niet).
                        Van kritiek leer ik.

Comment

Over smaak valt altijd te twisten, maar dit is geen kwestie van smaak vind ik.
                          Het mag natuurlijk ook gewoon 'leuk' zijn, maar ik mis hier veel als ik je 'verhaal' (de titel en de omstandigheden) er buiten laat.
                          De foto zelf zegt me maar weinig. Behalve de exif info (en je titel natuurlijk) is er niets in de foto wat laat uitschijnen dat dit beeld een link met het verleden heeft.
                          Als er nu iemand naast stond met een t-**** van het EK 2012 had je al iets meer ... of een 2de affiche die veel recenter was... een visuele breuk ...
                          You get my point ...

Als iemand anders deze foto hier had gezet, was er je volgens mij ook niet voor te vinden ...
                          Nikon shooter - Samyang fan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
                            ... Als iemand anders deze foto hier had gezet, was er je volgens mij ook niet voor te vinden ...
                            Daar zou ik maar niet op rekenen.
                            Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                              Daar zou ik maar niet op rekenen.
                              op u rekenen
                              dit is voor mij een zinloze discussie
                              mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Waar of hoe kan ik nog andere foto's van Plaatwerker bekijken. Ik ben altijd benieuwd naar zijn keiharde reacties maar heb zelf nog niet veel van zijn werken gezien en zou dat wel eens willen zien.

Comment

Working...
                                X