Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dank voor uw oordeel. Waarschijnlijk lang en diep over nagedacht.
Laat uw fantasie maar gaan, of niet.
Moet een foto altijd wat zeggen ? Mag een foto ook gewoon een interessante afbeelding zijn.
Ik wil er niets mee zeggen; ik wil alleen iets laten zien. Om te bekijken.
Het woordje 'ook' is zo fout. Ik denk vooraf.
Inderdaad, een patat.
Nou, verkneukelen is wat sterk uitgedrukt hoor.
Het is een uitsnede van de wereld om mij heen. Zoals wij allemaal doen.
Ik doe meestal iets anders dan het volgen van de grote stroom van
landschapjes, bosgezichten, blauwe vakantielanden, eigen kinderen,
eigen honden en de seizoensgebonden artikelen als paddestoelen,
lieveheersbeestjes, vlindertjes en meer.
Daarom past het niet in jullie standaardbeeld van Beginnershoek.
Ik vind het helemaal niet nodig om jezelf te verdedigen,
ik vind deze foto ook niet goed maar...
door jouw foto's, commentaren op foto's of reacties op commentaren (die ik niet altijd terecht vind )kunnen we leren om foto's anders te bekijken.
Dus toch bedankt om deze foto met ons te delen Plaatwerker.
Grts Koen.
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Ik vind wel dat er hier sommigen onnodig grof zijn hoor...
Da's nu toch ook niet nodig...
Dat vind ik nu eigenlijk ook.
Plaatwerker geeft altijd zijn eerlijke mening, recht voor de raap
en daar heb ik en ik neem aan nog vele anderen hier al iets van kunnen leren.
Over de foto, ik ben al vele malen komen kijken maar ik kan niet direkt op een reactie komen.
Ik denk wel dat ik de foto snap. Het is een foto die niet dadelijk in het standaard rijtje thuishoort,
en daardoor zal hij waarschijnlijk wat minder mensen aanspreken. Maar dat wilt nog niet zeggen dat hij slecht is.
Goed en slecht bestaat niet. Smaken wel.
Wat ik me wel al elke keer afvraag is vanwaar dat rode streepje linksboven op het bord komt
Ik zie hier toch weinig grove opmerkingen hoor Ik ben zelfs heel netjes geweest. Wat ik wel jammer vind, is dat sommige foto's praktisch geen reactie's krijgen, en anderen dan weer teveel
Ik heb het op Krol. Mààr, geen nood, moest er gewoon efkes uit. Wil hier niet iets doen opwellen hoor.
Niets van aan trekken jill.tje, krol was eventjes verdwaald.
Vertoeft normaal in Showcase en dergelijke middens.
Waarschijnlijk is voor krol alles in beginnershoek brol .
Groetjes
Niets van aan trekken jill.tje, krol was eventjes verdwaald.
Vertoeft normaal in Showcase en dergelijke middens.
Waarschijnlijk is voor krol alles in beginnershoek brol .
Groetjes
Haha, tja...
Groetjes; JILL.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Ik zie hier toch weinig grove opmerkingen hoor Ik ben zelfs heel netjes geweest. Wat ik wel jammer vind, is dat sommige foto's praktisch geen reactie's krijgen, en anderen dan weer teveel
Hoge bomen vangen veel wind ...
If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
... Wat ik me wel al elke keer afvraag is vanwaar dat rode streepje linksboven op het bord komt
Dat is daar geplaatst door de maker van de affiche.
Wellicht als aandachttrekkend punt om de belangstelling voor de affiche
vast te houden. Het viel mij de dagen voor de opname ook al op.
En dan even een herhaling zodat we niet steeds moeten terugbladeren:.
.
.
.
Last edited by Plaatwerker; 28 november 2012, 15:55.
Reden: herhaling geplaatst voor het gemak
Hier ben je inderdaad nog tamelijk netjes geweest.
Nog niet aan gedacht dat dat laatste zou kunnen te maken hebben met het feit dat je niet altijd netjes bent (geweest) ?
Bij diegene(n) op wiens negeerlijst je eventueel staat, zien zelfs je foto's niet meer hé !
Nog niet aan gedacht dat dat laatste zou kunnen te maken hebben met het feit dat je niet altijd netjes bent (geweest) ?
Bij diegene(n) op wiens negeerlijst je eventueel staat, zien zelfs je foto's niet meer hé !
Vertel eens even bij wie ik niet netjes ben geweest? En dat laatste had ik niet op mijn foto's hoor, moet ieder voor zichzelf weten, het ging mij om anderen
Vertel eens even bij wie ik niet netjes ben geweest? En dat laatste had ik niet op mijn foto's hoor, moet ieder voor zichzelf weten, het ging mij om anderen
Wel prettig als we het een beetje 'on topic' weten te houden en suggestieve
opmerkingen proberen te vermijden.
Comment