Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het schokeffect heb je bereikt. Ik vond ook een ('verborgen' maar toch aanwezige) link tussen foto en de titel. Die erg sprekend is. Kan alleen zeggen : Goed gezien.
Oja, wat ik zo knap vindt is dat voorgrond en achtergrond een samensmeltingseffect vertonen.
Dat moest je echt goed opmerken.
De tekst op ‘bord’ spreekt ook, is in evenwicht met de totaliteit van je weergave. (wel een beetje zwaar uitgedrukt maar het zegt wat ik wil zeggen)
Ach, ik maak ook wel eens een foto waarvan ik achteraf dacht dat ik hem beter niet had kunnen plaatsen. Gedane zaken nemen geen ommekeer dan Titel zegt me wel iets, en daar ben je in gelukt om me te laten zoeken, waarvan ik denk dat dit ook jouw bedoeling is geweest. Ik heb toen de tentoonstelling wel niet bezocht, wat ik achteraf jammer vond.
Tja, deze foto verteld mij niet zo veel.
Enkel dat het nogmaals benadrukt wordt dat ik geen patatten lust. Of toch niet zo. 't Zijn toch patatten he die op de poster staan?
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Dat is hier ook mijn probleem..... maar Plaatwerker "kennende" komt er wel een uitleg.
Hij zit zich waarschijnlijk nu reeds te verkneukelen omwille van het feit dat wij deze niet begrijpen .
Groetjes
Moet een foto altijd wat zeggen ? Mag een foto ook gewoon een interessante afbeelding zijn.
Ik wil er niets mee zeggen; ik wil alleen iets laten zien. Om te bekijken.
Ach, ik maak ook wel eens een foto waarvan ik achteraf dacht dat ik hem beter niet had kunnen plaatsen. Gedane zaken nemen geen ommekeer dan Titel zegt me wel iets, en daar ben je in gelukt om me te laten zoeken, waarvan ik denk dat dit ook jouw bedoeling is geweest. Ik heb toen de tentoonstelling wel niet bezocht, wat ik achteraf jammer vond.
Tja, deze foto verteld mij niet zo veel.
Enkel dat het nogmaals benadrukt wordt dat ik geen patatten lust. Of toch niet zo. 't Zijn toch patatten he die op de poster staan?
Dat is hier ook mijn probleem..... maar Plaatwerker "kennende" komt er wel een uitleg.
Hij zit zich waarschijnlijk nu reeds te verkneukelen omwille van het feit dat wij deze niet begrijpen .
Groetjes
Nou, verkneukelen is wat sterk uitgedrukt hoor.
Het is een uitsnede van de wereld om mij heen. Zoals wij allemaal doen.
Ik doe meestal iets anders dan het volgen van de grote stroom van
landschapjes, bosgezichten, blauwe vakantielanden, eigen kinderen,
eigen honden en de seizoensgebonden artikelen als paddestoelen,
lieveheersbeestjes, vlindertjes en meer.
Daarom past het niet in jullie standaardbeeld van Beginnershoek.
Neen plaatwerker niet lang en diep moeten over nadenken voor commentaar te geven op jouw 'foto' maar dat had jij beter gedaan vooraleer je de ontspanknop indrukte
Ik doe meestal iets anders dan het volgen van de grote stroom van
landschapjes, bosgezichten, blauwe vakantielanden, eigen kinderen,
eigen honden en de seizoensgebonden artikelen als paddestoelen,
lieveheersbeestjes, vlindertjes en meer.
Daarom past het niet in jullie standaardbeeld van Beginnershoek.
Affichefotografie? Inderdaad nog niet veel gezien
If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Comment