Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met watermerk en handtekening
Collapse
X
-
-
Re: Met watermerk en handtekening
Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk berichtVolgens mij zit Plaatwerker met zijn camera aan het raam(grapje hoor )Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk berichtDan begint ie zo wel over het histogram
Maar geen nood, er zijn genoeg andere zaken waarop ik mijn pijlen kan richten.
Bij foto 1 zie ik in ieder geval een onaangename lensvertekening.
Niet mooi hoor zo'n scheefgetrokken gebouw.
Over die vreemde vlag op het gebouw zal ik het maar niet hebben.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtAls je zoiets verwacht kan je er ook zelf naar kijken voor het plaatsen.
Maar geen nood, er zijn genoeg andere zaken waarop ik mijn pijlen kan richten.
Bij foto 1 zie ik in ieder geval een onaangename lensvertekening.
Niet mooi hoor zo'n scheefgetrokken gebouw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk berichtIk hou je niet tegen om het te herstellen Plaatwerker Ga je gang, mijn zegen heb je
Investeer maar eens in DxO (of neem een proefversie).Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk berichtEr valt niets te repareren plaatwerker en dit is nu je valkuil.
Wie iets beweert wat niet goed is moet ook kunnen aantonen hoe het moet. Blijkbaar kun je het.
Ik kan zoiets met een originele RAW.
Met DxO kan jij het zelf doen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik ze allebei helaas niet erg geslaagd.
De eerste toont te veel ruis, vogeltje staat er een beetje ongelukkig op en de wolken beginnen rare vlekken te krijgen.
De tweede is gewoon te druk.
Geen probleem, volgende keer beter. En dan is het misschien ook wat beter weerGroetjes,
Dominic
Comment
-
Ik volg hier ook, en voor mij staat dat gebouw ook scheef hoor, en nee ik zet hem niet recht.
Jij vind van niet heb ik de indruk?
Welke vlag is dat?facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
Comment