Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Erg mooi, de aanwezige kleurzeem geeft een warmere zonnegloed aan de foto. Het wegnemen geeft kouder en killer beeld op. 't Is wat de fotograaf met zijn foto ons wil duidelijk maken.
Ik vind hem heel mooi. Het enige wat een beetje raar kijkt, is de grote stam die precies in 2 gesneden is, maar dat komt volgens mij
door de mist-zon? Een deel dat licht vangt en een deel niet? Maar heel mooi.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Erg mooi, de aanwezige kleurzeem geeft een warmere zonnegloed aan de foto. Het wegnemen geeft kouder en killer beeld op. 't Is wat de fotograaf met zijn foto ons wil duidelijk maken.
Ik vind hem heel mooi. Het enige wat een beetje raar kijkt, is de grote stam die precies in 2 gesneden is, maar dat komt volgens mij
Jill, er is geen grote stam. Dat zijn 2 verschillende bomen.
eddy007 en zijn top mistplaatjes ^^
blijf er fan van, uw mistplaatjes zijn de max.
ooit als ik de juiste tegenkom, zal ik u vragen er eentje te kopen om af te drukken en in mijn huis te hangen, maar ben de juiste voorlopig nog niet tegengekomen :P
Ik volg hier !
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment