Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The QUEEN

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The QUEEN

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
    Ik zal daarom eens met mijn verrekijker deze dieren in Artis gaan bestuderen
    bij zonnig weer. Normaal ben ik er juist liever met grijs weer.
    Nu je het overeen verrekijker hebt waar moet je opletten bij aanschaf van zo`n kijker.
    En misschien eens ergens afspreken in Artis als het u een keer uitkomt.
    Dan heb je mooier licht om te fotograferen.

Comment

Het is geen aanmerking hoor maar een technische vraag juist omdat
      de plaatsing ervan in de schaduw van de wenkbrauwen zit. Dat intrigeert
      mij en zal mij voorlopig niet loslaten (tot ik weet waarom).
      Zou het kunnen dat ze aan een plas met water lag? Dan is het misschien de reflectie van de zon in het water die omhoog kaatst in de schaduw? Want ik zie precies nog eenzelfde oplichting aan het onderste ooglid wat dan de rechtstreekse zon zou kunnen zijn. Pure gok hoor ik weet het totaal niet...

Comment

Deze Foto is nog moeilijker dan [Zweedse doorlopers, Sudoku, Woordzoeker]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
          Nu je het overeen verrekijker hebt waar moet je opletten bij aanschaf van zo`n kijker.
          Op de portemonnee ! Bepaal eerst waarvoor je de kijker wil gebruiken.
          Bestudeer informatie op internet en laat je daarna adviseren door een
          gebruiker die in jouw gebruiksprofiel past. Ik liet mij adviseren door
          een boswachter en dat kostte mij een maandinkomen. Geen spijt van.

En misschien eens ergens afspreken in Artis als het u een keer uitkomt.
          Dat zal niet gebeuren om mijn onafhankelijkheid te beschermen en te bewaren.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

.......

gniffel!!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

je ziet de bewerking wel, maar toch kan ik de foto wel smaken, knap!!
              mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                gniffel!!
                grt,bouk.
                Gniffel mee met bouk

Ben blij dat ik een keer in de Rijp ben geweest kom zeker nog eens terug

Comment

Dit antwoord had ik ergens wel vel verwacht respect daarvoor.

Op de portemonnee ! Bepaal eerst waarvoor je de kijker wil gebruiken.
                  Bestudeer informatie op internet en laat je daarna adviseren door een
                  gebruiker die in jouw gebruiksprofiel past. Ik liet mij adviseren door
                  een boswachter en dat kostte mij een maandinkomen. Geen spijt van
                  Hartstikke bedankt voor je advies omtrent aanschaf verrekijker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                    Gniffel mee met bouk

Ben blij dat ik een keer in de Rijp ben geweest kom zeker nog eens terug
                    Koninginnendag....
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

kijk eens goed rond in de dierentuin, zie je iemand verkleed met een masker, en een goede jumelles, dat zou hem kunnen zijn
                      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

hier heb ik er nog veel meer van plaatwerker..wat jessey al zij , Sudoku, puzzel.
                        achter het linkje heb ik er een geplaatst van een uurtje eerder,totaal onbewerkt,

grt ingrid,
                        Last edited by braxsata; 23 november 2012, 11:47.
                        Niet geschoten is altijd mis!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
                          hier heb ik er nog veel meer van plaatwerker..wat jessey al zij , Sudoku, puzzel.
                          achter het linkje heb ik er een geplaatst van een uurtje eerder,totaal onbewerkt,

grt ingrid,
                          Inderdaad, ook daar de catchlights. En nu wil ik dat nog voor mijzelf gaan verklaren (natuurkundig).
                          Van waardering geniet ik.
                          Van kritiek leer ik.

Comment

Snap de keuze voor de donkere achtergrond wel hoor. Wat anders krijg je dezelfde kleur een beetje en dan wordt daar weer wat over gezegd Die van mij komen er niet zo mooi vanaf, dus deze is nog lang zo slecht niet. Alleen je kent mijn denkwijze over het formaat hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
                              Snap de keuze voor de donkere achtergrond wel hoor. Wat anders krijg je dezelfde kleur een beetje en dan wordt daar weer wat over gezegd Die van mij komen er niet zo mooi vanaf, dus deze is nog lang zo slecht niet. Alleen je kent mijn denkwijze over het formaat hé

ja over het vormaat weet ik purmer..maar soms kom je er niet onderuit..dan is dat vierkante gewoonweg het mooist

Inderdaad, ook daar de catchlights. En nu wil ik dat nog voor mijzelf gaan verklaren (natuurkundig).
                              ik ben benieuwd plaatwerker..tot welk resultaat je komt..hoop dat je het met ons wil delen als jij erachter bent.

grt ingrid,
                              Niet geschoten is altijd mis!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
                                ja over het vormaat weet ik purmer..maar soms kom je er niet onderuit..dan is dat vierkante gewoonweg het mooist

ik ben benieuwd plaatwerker..tot welk resultaat je komt..hoop dat je het met ons wil delen als jij erachter bent.

grt ingrid,
                                Ik sta ook in de rij voor een eventuele verklaring dan leer ik daar ook van snap je.

Comment

Working...
                                X