Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verloren droom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verloren droom

i.126/1-250/f8
    Last edited by purmer; 28 november 2012, 16:50.

Re: Verloren droom

staat wat scheef naar links

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door couteauke Bekijk bericht
      Die moet je me eens uitleggen.. Ik heb al heel veel scheve foto's gezien, maar van deze ben ik toch vij zeker dat hij niet scheef staat. Heeft u een referentiepunt waarop dit is gebaseerd?
      Last edited by purmer; 22 november 2012, 22:58.

Comment

Volgens mijn liniaal staat hij inderdaad wat scheef. Referentiepunt horizon. Maar het is inderdaad een heel fraai beeld. Mag het heel heel graag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door couteauke Bekijk bericht
          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
          Volgens mijn liniaal staat hij inderdaad wat scheef. Referentiepunt horizon. Maar het is inderdaad een heel fraai beeld. Mag het heel heel graag.
          Serieus blijven, dat de horizon van de zee waterpas moet staan OK, maar toch niet deze horizon Dit kan toch de pure realiteit zijn.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Nou ben ik wel serieus Eddy. Met een waterpas bepaal je toch wat horizontaal is. De horizon is toch wat je in de verte waarneem ? Hier lijkt het toch een nogal vlakke horizon of niet ? Nu is het inderdaad zo als de fotograaf wat scheef staat is de horizon ook scheef.
            Veel is het niet hoor. Maar couteauke had volgens mij wel even gelijk. Maar nu even horen wat anderen ervan vinden. Ik kan me inderdaad altijd vergissen hoor.

Comment

mooie ingetogen kleuren.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

foto staat recht hoor, mijn referentiepunt was die plas water rechts
                kom gasten niet zeveren e, onmogelijk om als buitenstaander hier te zeggen dat ie scheef staat.

grtz david

Comment

360° draaien en dan staat hij terug recht

Comment

Ik zei dat het niet veel was. Een sikkepit is misschien het woord. (zie maar zelf) Ik zou er niet over gestruikeld hebben maar ben het wel gaan controleren en de perfectie gaat voor alles zo kan niemand meer muggeziften. (zo ben ik nu eenmaal ). Voorbeeld na rechttrekking met liniaal. Je ziet 't is niet veel, moeilijk met bloot oog te zien, maar toch iets. Ik kan Purmers reactie wel verstaan. Ik zou heel waarschijnlijk idem gereageerd hebben. Maar als men de puntjes op de i wil plaatsen. Dan heeft Couteauke wel degelijk iets gezien.

Comment

Voor mij is dit een zeer mooie en mooie kleuren!
                      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                        Ik zei dat het niet veel was. Een sikkepit is misschien het woord. (zie maar zelf) Ik zou er niet over gestruikeld hebben maar ben het wel gaan controleren en de perfectie gaat voor alles zo kan niemand meer muggeziften. (zo ben ik nu eenmaal ). Voorbeeld na rechttrekking met liniaal. Je ziet 't is niet veel, moeilijk met bloot oog te zien, maar toch iets. Ik kan Purmers reactie wel verstaan. Ik zou heel waarschijnlijk idem gereageerd hebben. Maar als men de puntjes op de i wil plaatsen. Dan heeft Couteauke wel degelijk iets gezien.

dan zou ik toch graag weten welke referentie jullie gebruiken om te bewijzen dat die foto scheef staat... niemand maar dan ook niemand behalve TS kan in deze foto weten of deze rechtstaat of niet.

Comment

ik vind het een knappe, naverscherping mag mss wat minder

Comment

knappe plaat!!
                            wat de schuinte betreft, mi is dit voor maar iets te kunnen zeggen
                            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik vind hem heel mooi, en hij staat inderdaad niet (of toch niet noemenswaardig) scheef.
                              Dat moet alvast niet aangepast worden.
                              Met de naverscherping heb ik echter wel een probleem. En dan vooral met dat witte lijntje rond de stam van de boom.
                              In de compositie zou ik de boom misschien nog ietsje meer naar links hebben verschoven, maar dat is persoonlijke smaak.
                              Heel mooie kleuren, en een mooi bijna-silhouet. Erg geslaagd!

Comment

Working...
                              X