Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verloren droom
Collapse
X
-
-
Re: Verloren droom
Oorspronkelijk geplaatst door couteauke Bekijk berichtstaat wat scheef naar linksLast edited by purmer; 22 november 2012, 22:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door couteauke Bekijk berichtstaat wat scheef naar linksOorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtVolgens mijn liniaal staat hij inderdaad wat scheef. Referentiepunt horizon. Maar het is inderdaad een heel fraai beeld. Mag het heel heel graag.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Nou ben ik wel serieus Eddy. Met een waterpas bepaal je toch wat horizontaal is. De horizon is toch wat je in de verte waarneem ? Hier lijkt het toch een nogal vlakke horizon of niet ? Nu is het inderdaad zo als de fotograaf wat scheef staat is de horizon ook scheef.
Veel is het niet hoor. Maar couteauke had volgens mij wel even gelijk. Maar nu even horen wat anderen ervan vinden. Ik kan me inderdaad altijd vergissen hoor.
Comment
-
-
mooie ingetogen kleuren.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
foto staat recht hoor, mijn referentiepunt was die plas water rechts
kom gasten niet zeveren e, onmogelijk om als buitenstaander hier te zeggen dat ie scheef staat.
grtz david
Comment
-
Ik zei dat het niet veel was. Een sikkepit is misschien het woord. (zie maar zelf) Ik zou er niet over gestruikeld hebben maar ben het wel gaan controleren en de perfectie gaat voor alles zo kan niemand meer muggeziften. (zo ben ik nu eenmaal ). Voorbeeld na rechttrekking met liniaal. Je ziet 't is niet veel, moeilijk met bloot oog te zien, maar toch iets. Ik kan Purmers reactie wel verstaan. Ik zou heel waarschijnlijk idem gereageerd hebben. Maar als men de puntjes op de i wil plaatsen. Dan heeft Couteauke wel degelijk iets gezien.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtIk zei dat het niet veel was. Een sikkepit is misschien het woord. (zie maar zelf) Ik zou er niet over gestruikeld hebben maar ben het wel gaan controleren en de perfectie gaat voor alles zo kan niemand meer muggeziften. (zo ben ik nu eenmaal ). Voorbeeld na rechttrekking met liniaal. Je ziet 't is niet veel, moeilijk met bloot oog te zien, maar toch iets. Ik kan Purmers reactie wel verstaan. Ik zou heel waarschijnlijk idem gereageerd hebben. Maar als men de puntjes op de i wil plaatsen. Dan heeft Couteauke wel degelijk iets gezien.
Comment
-
ik vind het een knappe, naverscherping mag mss wat minder
Comment
-
Ik vind hem heel mooi, en hij staat inderdaad niet (of toch niet noemenswaardig) scheef.
Dat moet alvast niet aangepast worden.
Met de naverscherping heb ik echter wel een probleem. En dan vooral met dat witte lijntje rond de stam van de boom.
In de compositie zou ik de boom misschien nog ietsje meer naar links hebben verschoven, maar dat is persoonlijke smaak.
Heel mooie kleuren, en een mooi bijna-silhouet. Erg geslaagd!
Comment
Comment