Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik houd er niet van. Zo'n uitsnede met perfect zwarte achtergrond.
Bovendien iets te zichtbaar qua bewerking.
Pose en licht op het fotodeel wel mooi.
ik heb hem idd uitgesneden..maar niet echt dat je zegt gaat tenkoste van de foto.
ik heb idd de achtergrond totaal zwart gemaakt..reden na mijn crob was 70% al zwart.
en heb de schaduw zijde opgelicht.en wat rode zweem..dus de bewerking valt wel mee.
en ik heb een klein dingetje gedaan nog..maar dat is naar mijn idee niets van te zien..dus ben wel benieuwd.
of dat het is.. wat er word gezien aan bewerking.
Nou al bij al vind ik het wel mooi hoor. En dat klein dingetje zie ik niet. Het kroontje was om je te plagen. (Een slecht eigenschap die ik soms, niet altijd ook bezit).
ik heb hem idd uitgesneden..maar niet echt dat je zegt gaat tenkoste van de foto.
ik heb idd de achtergrond totaal zwart gemaakt..reden na mijn crob was 70% al zwart.
en heb de schaduw zijde opgelicht.en wat rode zweem..dus de bewerking valt wel mee.
en ik heb een klein dingetje gedaan nog..maar dat is naar mijn idee niets van te zien..dus ben wel benieuwd.
of dat het is.. wat er word gezien aan bewerking.
grt Ingrid,
Ik zie dat er flink is gedoezeld langs de contouren van het beest. Voor
mij althans te opvallend. Het lijkt bijna een pluchen speelgoedbeest.
Hoe kom je aan catchlights in de schaduw bij overigens natuurlijk licht ?
Nou al bij al vind ik het wel mooi hoor. En dat klein dingetje zie ik niet. Het kroontje was om je te plagen. (Een slecht eigenschap die ik soms, niet altijd ook bezit).
loeky ik had gezien hoor dat jij aan het plagen was en helemaal geen slechte eigenschap hoor..ik mag het wel..doe het ook zo vaak vooral bij mijn kinderen mag ik het graag doen.
hier op bd ben ik er heel voorzichtig mee
Ik zie dat er flink is gedoezeld langs de contouren van het beest. Voor
mij althans te opvallend. Het lijkt bijna een pluchen speelgoedbeest.
Hoe kom je aan catchlights in de schaduw bij overigens natuurlijk licht ?
ja die catchlights zal wel van de zon komen..ik zal niet anders weten plaatwerker.
en ja dat pluchen speelgoedbeest..soms zijn die dingen niet te onderschijden van echt
misschien plaats ik later wel ff het orgineel erbij..om alles te doen ophelderen.
ja die catchlights zal wel van de zon komen..ik zal niet anders weten plaatwerker. ...
Het is geen aanmerking hoor maar een technische vraag juist omdat
de plaatsing ervan in de schaduw van de wenkbrauwen zit. Dat intrigeert
mij en zal mij voorlopig niet loslaten (tot ik weet waarom).
Het is geen aanmerking hoor maar een technische vraag juist omdat
de plaatsing ervan in de schaduw van de wenkbrauwen zit. Dat intrigeert
mij en zal mij voorlopig niet loslaten (tot ik weet waarom).
Comment