Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De voetstappen in de sneeuw hebben voor mij de symbolische waarde van de reeds afgelegde weg in zijn leven, en de nog lange weg te gaan. Dit maakt de eerste foto sterker voor mij dan de tweede.
Voor mij toch de eerste hoor.
Misschien bij dergelijke een heel fijn zwart lijntje rond de foto voor diegenen (waaronder ikzelf) die op de Classic ondergrond kijken op BD.
Ik zou wellicht een klein stukje croppen onderaan tot net boven dat geharrewar van voetstappen helemaal onderaan.
Daardoor zouden alle voetstappen dan mooi van onder naar boven gaan.
Groetjes
De voetstappen in de sneeuw hebben voor mij de symbolische waarde van de reeds afgelegde weg in zijn leven, en de nog lange weg te gaan. Dit maakt de eerste foto sterker voor mij dan de tweede.
En dat bedoel ik nu. Het origineel kan twee kanten op.
Nu de man op een sterk 1/3de-punt:
Comment