Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hij zong ook nog eens een smartlap het leven gaat voorbij
Ooooh, dan wordt hij ons nieuw lid in het koor. We hebben toch bassen te kort. Al heb ik nog een nar gevoel, dat ook de bassen dan komen te verdwijnen en niet alleen zij, als hij erbij is.
Ooooh, dan wordt hij ons nieuw lid in het koor. We hebben toch bassen te kort. Al heb ik nog een nar gevoel, dat ook de bassen dan komen te verdwijnen en niet alleen zij, als hij erbij is.
Dat kan makkelijk hoor als er maar voldoende ruimte en water ertussen zit
Gelukkig staat de techniek tot onze beschikking
Daar had ik nog niet aan gedacht, een punt voor jou. Jij zit ook boordevol ideetjes.
Goedemorgen Loeky,
Ben je nog steeds wakker of gewoon vroeg opgestaan ik ben in ieder geval weer vroeg vertrokken richting mijn werk.
Maar wat een mist zeg had zicht 50 tot 100 meter
Ben je nog steeds wakker of gewoon vroeg opgestaan
ach vroeg op. Gisteren avond St Ciciliafeest met koorleden gevierd en heeeeeeeeeeeel lekker gegeten. Maar dan mag ik zeker weten dat ik last krijg van mijn maag. Die verdraagt dat niet. Dus vroeg op.
Comment