Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kustbaantje
Collapse
X
-
-
Re: kustbaantje
Een hele knappe hoor. Mooie compo ook. Deze keer klop alles..... voor mij toch.
Is dit niet één van de vele dijkwegjes op Texel, waar je zo hard op de trappers moet duwen om tegen de zeewind in te beuken ?
Mijn kuiten doen nog pijn als ik er aan terugdenk .
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEen hele knappe hoor. Mooie compo ook. Deze keer klop alles..... voor mij toch.
Is dit niet één van de vele dijkwegjes op Texel, waar je zo hard op de trappers moet duwen om tegen de zeewind in te beuken ?
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtMooi tafereel Sien.
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtHopelijk heb je nog meer van deze tafereeltjes.
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtIs die van jouw Sien? Heel mooi!
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEen hele knappe hoor. Mooie compo ook. Deze keer klop alles..... voor mij toch.
Groetjesvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtLol kan me voorstellen dat een lekker massage welkom is na zo`n wandeling
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtWij fietsten hoor Jessey (zie 'trappers'...) wandelen gaat me net iets te traag .
Groetjes
Comment
-
mooi plaatje en een nette compo Sien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk berichtleuk gedaan, en volgens mij is dit Perkpolder of in de buurt van Terneuzen op Zeeuws Vlaanderen. Heb er een paar jaartjes gewoond voor mijn werk destijds. Zeg me maar als ik me vergisvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtje vergist je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk berichtNou, daar doen we het dan maar mee Heel duidelijk nu waar het wel isvriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment