Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huis in de mist..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Huis in de mist..

zonder mee te willen discusieren over histogrammen en kleurzwemen heb ik gewoon alle foto's met elkaar vergeleken en voor mij is de versie van plaatwerker de mooiste...

en verder wil ik nog zeggen dat ik zonnepanelen een verschrikkelijk zicht vind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door couteauke Bekijk bericht
      zonder mee te willen discusieren over histogrammen en kleurzwemen heb ik gewoon alle foto's met elkaar vergeleken en voor mij is de versie van plaatwerker de mooiste...

en verder wil ik nog zeggen dat ik zonnepanelen een verschrikkelijk zicht vind
      Volledig mee eens.
      Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Volledig mee eens.
        Me to.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

elrik
          je heb hier een prachtige sfeer weer gegeven.
          lekker vroeg op pad en kijken wat je tegen komt. Ik vind de mist hier goed bij passen, ook met deze kleur. zelf heb ik hem ooit eens geel/oranje gehad. heeft veel te maken hoe de zon/licht over de mist heen komt. Soms verrasend mooi effect zoals je hier laat zien.
          Wat men hierboven vermeld over het histogram zou ik me niet al te druk om maken. Het kan en hoef namelijk niet jou leidraad te zijn voor een mooie/betere foto.
          De histogram is hier niet van belang, het is een mooi foto met een goede uitsnede van de originele.
          Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900

Comment

dank u wel !!
            grt erik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kaiman Bekijk bericht
              elrik
              je heb hier een prachtige sfeer weer gegeven.
              lekker vroeg op pad en kijken wat je tegen komt. Ik vind de mist hier goed bij passen, ook met deze kleur. zelf heb ik hem ooit eens geel/oranje gehad. heeft veel te maken hoe de zon/licht over de mist heen komt. Soms verrasend mooi effect zoals je hier laat zien.
              Wat men hierboven vermeld over het histogram zou ik me niet al te druk om maken. Het kan en hoef namelijk niet jou leidraad te zijn voor een mooie/betere foto.
              De histogram is hier niet van belang, het is een mooi foto met een goede uitsnede van de originele.
              Slik...niemand hoeft zich druk te maken over het histogram...tenminste als je er niet gewoon bent om mee te werken.
              Ieder zijn werkwijze maar ik kan je verzekeren dat het er niet voor niks op zit.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Slik...niemand hoeft zich druk te maken over het histogram...tenminste als je er niet gewoon bent om mee te werken.
                Ieder zijn werkwijze maar ik kan je verzekeren dat het er niet voor niks op zit.
                klopt wat je zegt....... in deze setting bedoel ik dat hij zich er niet al te druk om moet maken.
                Het is een mooie sfeer en men hoef zich niet altijd aan het histogram te houden......smaken verchil
                Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900

Comment

toch mooie foto;
                  en dat is het voornaamste, denk ik.
                  had wel graag een linkje naar groter gehad
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                  X