Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
het was een bijeenkomst van andersvaliden, zoveel gelukkige mensen bij mekaar, nooit gezien
het werkte wel op mijn gevoel, constant met natte ogen gelopen
en ze waren zo gelukkig als ze gefotografeerd werden
het was een bijeenkomst van andersvaliden, zoveel gelukkige mensen bij mekaar, nooit gezien
het werkte wel op mijn gevoel, constant met natte ogen gelopen
en ze waren zo gelukkig als ze gefotografeerd werden
bedankt voor de toelichting hoor.
andersvalide....wat een leuk woord is dat.
grt,bouk.
knappe omzetting alweer maar er hoort inderdaad een verhaal bij zodat je weet over wat het juist gaat .
Begrijpelijk dat je dan met natte oogjes rondloopt .
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
een mooi reportage foto.
titel past maar kon gerust met iets fleurigers gaan want ik zie toch heel veel gelukkige en blije mensen die veel plezier hebben
Comment