Night Scene
Dit was eigenlijk een project voor een fotowedstrijd van mijn studentenkring.
Ik wil even als eigen commentaar zelf geven dat ik geen gebruik heb gemaakt van een statief (omdat ik deze nog niet heb) en hierdoor ik de belichtingstijd niet zo heel lang heb kunnen maken.
Dus ik weet dat de foto's "korrelig" zijn. Deze zijn circa 22.30h getrokken met mijn Nikon D5100 VR18-55mm. Straatverlichting is de enigste belichting die ik hiervoor heb gebruikt.
1. Het Arenbergpark
2. Het Arenbergpark
3. Campus van de wetenschappen
Dit was eigenlijk een project voor een fotowedstrijd van mijn studentenkring.
Ik wil even als eigen commentaar zelf geven dat ik geen gebruik heb gemaakt van een statief (omdat ik deze nog niet heb) en hierdoor ik de belichtingstijd niet zo heel lang heb kunnen maken.
Dus ik weet dat de foto's "korrelig" zijn. Deze zijn circa 22.30h getrokken met mijn Nikon D5100 VR18-55mm. Straatverlichting is de enigste belichting die ik hiervoor heb gebruikt.
1. Het Arenbergpark
2. Het Arenbergpark
3. Campus van de wetenschappen
Moderator Note: Beste Stefanie, voor je foto's post toch best eens de reglementen lezen a.u.b.
Uw foto's zijn niet alleen veel te groot, u heeft er ook teveel gepost.
Gelieve de foto's conform de reglementen aan te passen en bij uw eerstvolgend bezoek terug zichtbaar te plaatsen.
Uw foto's zijn niet alleen veel te groot, u heeft er ook teveel gepost.
Gelieve de foto's conform de reglementen aan te passen en bij uw eerstvolgend bezoek terug zichtbaar te plaatsen.
Comment