Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In het bos...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In het bos...

Kom je dergelijke paadjes tegen.
    Zoals beloofd is dit het laatste bos/waterpad.

Re: In het bos...

't Laatste? En je was nog maar net begonnen haha.
    Ik vind dat het geheel wat scherper mag.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
      't Laatste? En je was nog maar net begonnen haha.
      Ik vind dat het geheel wat scherper mag.
      Ik heb het geprobeerd om nog te verscherpen maar dat kwam de foto niet ten goede.
      thx voor de reactie

Comment

Ik zie die ook af en toe liggen als ik ga wandelen...

Persoonlijk vind ik fotograferen in het bos erg moeilijk, omdat je al snel vervalt in weinig zeggende, tamelijk vlakke foto's. Deze foto zou beter tot zijn recht komen als er iets op de voorgrond stond, als er een wandelaar over het pad liep o.i.d. In de laatste Shoot staat een heel boeiende artikel over 'bos-fotografie'.

Lieven
        De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

Comment

Ik volg hier zowel Jill (ivm scherpte) en Livino (ivm weinig zeggend). Tsja wat heb je in een bos hé, bomen, bomen, bomen....en hier een daar een pad.
          En dat heb je in beeld gebracht. Persoonlijk zou ik het pad onderaan croppen tot net onder het eerste groen links. Niet dat hij dan vééél mooier wordt, maar je heb dan toch reeds iets minder van het weinig zeggende pad en het oogt (volgens mijn bescheiden mening) toch iets beter.
          Groetjes

Comment

Ik vind het wel jammer dat je hier snijdt naar vierkant. Maar ja tis uw keuze. De foto heeft hierdoor weinig beeld, wat het voor een kijker niet aangenaam maakt. Groen overheerst in de foto, dus zal je de camera niet zelf mogen laten kiezen en hem corrigeren, tijdens of in een nabewerking. Groene kleur loopt teveel door in de bomen, en soms is dat ook zo, maar hier is geen grijs schorsje te bekennen. Respect voor de poging, en je komt er vanzelf wel achter dat dit soort foto's tot hun recht komen in PS of LS-standen

Comment

Working...
            X