UPDATE: contrast, naverscherping
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spannend
Collapse
X
-
-
Re: Spannend
Knap gedaan Niveaus (laagje) aanpassen(lichter) en kleine naverscherping, daarna (waarschijnlijk) even ontruisen en geweldige plaat wordt het Probeer maar al eens op de aut niveaus en ziet het direct.
Complimenten voor de compo(zoals jullie dat schrijven )Last edited by purmer; 4 november 2012, 21:32.
-
Mooi in beeld gebracht,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Probeer eerst maar eens om een groter bestand te plaatsen:
File name: spannend.jpg
File size: 54633 bytes (900x598, 0.8bpp, 30x)
EXIF Summary: 1/320s f/1.8 ISO800 35mm (35mm eq:52mm)Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtProbeer eerst maar eens om een groter bestand te plaatsen:
54 Kb is veel te klein voor een behoorlijke presentatie.
Edit: gevonden, blijkbaar moet er op een andere manier upgeload worden. En daar kom ik nu pas achter, na zoveel foto'sLast edited by zibro; 4 november 2012, 22:09.Groetjes,
Dominic
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtwow fotoperman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtDat is heel vreemd, de foto die ik upload is 220kb en picassa geeft 54kb aan??
Edit: gevonden, blijkbaar moet er op een andere manier upgeload worden. En daar kom ik nu pas achter, na zoveel foto's
Al je voorgaande foto's zijn onzichtbaar.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Je update is een stuk beter.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtHaha Plaatwerker, tja die subtiele hints snap ik soms niet. Deze was wel duidelijk, heb het vlug even aangepast thx.
En thx Eddy.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
super mooie foto.
de update mag er zijn.
Leuk!Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment
-
eerlijk gezegd vind ik de originele beter,
de ruis, minder contrast en minder scherpte geven hier iets extra spannends en mysterieus aan deze foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichteerlijk gezegd vind ik de originele beter,
de ruis, minder contrast en minder scherpte geven hier iets extra spannends en mysterieus aan deze foto
Comment
Comment