Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Autumn
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Autumn
@Jessey: idd, maar ik heb jammer genoeg geen fotobewerkingsprogramma, dus kan ik hem ook niet bewerken. In een PB heb ik van Loeky een mooie bewerkte versie gekregen en het is idd beter zonder dat sprietje.
@Loeky: heel hard bedankt voor de tips en jouw versie!
@Frie01: Druk... Sja, in de herfst is het nu eenmaal een bonte bedoening in een bos. Ik zie dan persoonlijk niet graag gemanipuleerde natuurfoto's.
Bedankt voor jullie reacties! Ik neem jullie tips mee op mijn volgende uitstap
Comment
-
[QUOTE=Skepperken;3711348......idd, maar ik heb jammer genoeg geen fotobewerkingsprogramma, dus kan ik hem ook niet bewerken ....[/QUOTE]
Ik vrees dat je daar dan rap werk zal moeten van maken, want digitale fotografie is vandaag de dag onlosmakelijke verbonden met één of ander fotobewerkingprogramma.
Voor sommigen misschien jammer, voor anderen gelukkig....iedereen moet zijn keuze maken.
Je hebt er zelfs tamelijk goeie die volledig gratis zijn, Gimp bvb.
Groetjes
Comment
-
-
Mooi scherp, maar het scherpstelpunt lag op de voorzijde van de hoed. Met de f 3.4 kom je dus wat tekort om het steeltje ook scherp te hebben.
Toch mooie kleuren. Volgende keer een kleiner diafragma gebruiken voor meer scherptediepte.Photography is an art of observation.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk vrees dat je daar dan rap werk zal moeten van maken, want digitale fotografie is vandaag de dag onlosmakelijke verbonden met één of ander fotobewerkingprogramma.
Voor sommigen misschien jammer, voor anderen gelukkig....iedereen moet zijn keuze maken.
Je hebt er zelfs tamelijk goeie die volledig gratis zijn, Gimp bvb.
Groetjes
Alvast heel erg bedankt voor je reactie én je leuke tip ivm Gimp.... Eerstdaags is bestuderen
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtMooi scherp, maar het scherpstelpunt lag op de voorzijde van de hoed. Met de f 3.4 kom je dus wat tekort om het steeltje ook scherp te hebben.
Toch mooie kleuren. Volgende keer een kleiner diafragma gebruiken voor meer scherptediepte.
Dank je wel voor de goeie tip!
Comment
Comment