Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Poseleinzwammetjes. Het bruinige eruit halen via de laagjes, en het is mooie. zoiets bv. Deze zou je vanonder tegen het licht moeten nemen. Krijg je een leuk effect
Poseleinzwammetjes. Het bruinige eruit halen via de laagjes, en het is mooie. zoiets bv. Deze zou je vanonder tegen het licht moeten nemen. Krijg je een leuk effect
Is vééééél beter. Toch raar de maker(s) van de foto's het meestal zelf niet zien hé (waaronder ik ook hoor).
Bij een ander zijn foto valt dat direct op en bij mijn eigen foto's....... .
Groetjes
Is vééééél beter. Toch raar de maker(s) van de foto's het meestal zelf niet zien hé (waaronder ik ook hoor).
Groetjes
Eerlijk? Heel eerlijk? Ik heb het ook wel eens hoor Dus het is niet vreemd Djivan
Groetjes
Het kan helpen als je leert om de eigen foto's minstens zo scherp te
beoordelen als die van anderen. Neem daarvoor gerust enkele dagen de tijd.
Groetjes
Comment