Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het ook net iets mooier na het verwijderen van de noise, maar de noise stoorde me niet in deze foto.
Maar toch bedankt voor de tip Djivan. Vorige maand had ik een Nikon d70s geleend van een vriend. Was mijn eerste kennismaking met een digitale reflex. Had hem gewoon op auto laten staan. Na de reis was de teleurstelling groot. Maar 6miljoen pixels en veel foto's hebben veel ruis.
Ik heb ondertussen de Noiseware Professional (en Portraiture) Photoshop filter al geïnstalleerd, en de eerste 2 foto's zijn al door de filter gehaald en het resultaat is inderdaad verbluffend. thx ;-)
Canon Eos 5D mkIV & 7D / EF 16-35 2.8L USM II / EF 24-70 2.8L USM II / EF 70-200 4L IS USM / EX-RT 600 & 430EX II | Sigma 50 1.4 DG HSM Art / 150-600 5-6.3 DG OS HSM Sports | Elinchrome d-lite 2&4 | PocketWizards MiniTT1 & FlexTT5 | Sekonic L-758DR
Comment