Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ja die paddestoel doet me echt denken, aan het drukke leven, die bladeren die overal
voorbij waaien, en die paddo blijft zo staan. Haha. Tja, 't is mijn type.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Kleine paddestoel in een grote wereld, dus drukte mag wel voor mij.
Tilt shift gehalte.
Maar dit alles wordt, spijtig genoeg, teniet gedaan door de onscherpte op de paddestoel.
Je hebt hier een mooie kans gemist of je zou nog de kans hebben om deze foto te overdoen
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Merci voor de feedback.
Ik had ook getwijfeld over de drukke achtergrond maar vond net dat het contrast met dat eenzaam & fier rechtopstaand paddestoeltje.
Ik wist dat het stof voor discussie ging vormen maar dat geeft niet.
Purmer : ik lag al languit en begon stilletjes aan nattigheid te voelen... het werd tijd om recht te staan
Merci voor de feedback.
Ik had ook getwijfeld over de drukke achtergrond maar vond net dat het contrast met dat eenzaam & fier rechtopstaand paddestoeltje.
Ik wist dat het stof voor discussie ging vormen maar dat geeft niet.
Purmer : ik lag al languit en begon stilletjes aan nattigheid te voelen... het werd tijd om recht te staan
Hoekzoekertje aanschaffen, als je live view niet kan wegklappen Camera op de grond leggen, maar als je een camera hebt van boven de 2000 euro zou ik het niet doen.
Comment