Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Jullie noemen dat een beetje ruis...... voor mij is dat héééééél veel ruis.
Rap eens de probeerversie van Noiseware downloaden en je gaat niet weten wat je ziet nadat deze er gepasseerd is.
Een beetje ruisig..... man, man, man, komaan zeg, ik neem aan en ik hoop alleszins dat dit om te lachen was .
Mij stoort ruis ook enorm, dit vind ik ook echt veel, persoonlijk doe ik mijn bril af en
plak ik op mijn scherm om mijn foto te controleren haha.
Maar nu heb ik wel een vraag van Noiseware, als ik in gimp ontruis, verlies ik altijd
scherpte, daarom dat ik apart selecteer, en dan zo ontruis door te vervagen.
Is dat dan niet nodig met Noiseware??
OT Vind deze foto zeker niet slecht hoor, wèl jammer van de ruis, maar dat is al gezegd.
Vind hem boven wat donker en jammer het paaltje schuin staat maar da's maar een detailke.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Mij stoort ruis ook enorm, dit vind ik ook echt veel, persoonlijk doe ik mijn bril af en
plak ik op mijn scherm om mijn foto te controleren haha.
Maar nu heb ik wel een vraag van Noiseware, als ik in gimp ontruis, verlies ik altijd
scherpte, daarom dat ik apart selecteer, en dan zo ontruis door te vervagen.
Is dat dan niet nodig met Noiseware??
OT Vind deze foto zeker niet slecht hoor, wèl jammer van de ruis, maar dat is al gezegd.
Vind hem boven wat donker en jammer het paaltje schuin staat maar da's maar een detailke.
Ik gebruik Noiseware Professional Jill, maar ik geloof dat er ook een gratis of probeerversie bestaat.
Hoe het spul werkt weet ik niet, maar ik sta telkens versteld van het resultaat. De ruis wordt weggehaald zonder dat je noemenswaardig aan scherpte inboet.
Je kan instellen, portret, landschap, full noise reduction.... en zo veel meer.
Met dit progje behoort ruis in een foto tot het verleden.
Echt een aanrader, maar ja.... je kent dat hé van die kaars en die bril en de uil.....enz.
Soms schrijf je het hier honderd keer ..... en toch zonder enig resultaat. Maar ja wie ben ik om iemand er toe aan te zetten om.......
Groetjes
Ik gebruik Noiseware Professional Jill, maar ik geloof dat er ook een gratis of probeerversie bestaat.
Ben bezig met de pro-download, want ben wel eens benieuwd, maar moet alles uitpakken
en zo, ben der geen kei in. Voorlopig lukt het nog niet. Ga nog een beetje sleutelen.
Hoe het spul werkt weet ik niet, maar ik sta telkens versteld van het resultaat. De ruis wordt weggehaald zonder dat je noemenswaardig aan scherpte inboet.
Je kan instellen, portret, landschap, full noise reduction.... en zo veel meer.
Met dit progje behoort ruis in een foto tot het verleden.
Echt een aanrader, maar ja.... je kent dat hé van die kaars en die bril en de uil.....enz.
Soms schrijf je het hier honderd keer ..... en toch zonder enig resultaat. Maar ja wie ben ik om iemand er toe aan te zetten om.......
Groetjes
Lijkt me inderdaad interessant maar de 'Noiseware Community Edition 2.6.0.1' is helaas NIET compatible voor de iMac gebruikers onder ons..!
Groeten
Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro
Jullie noemen dat een beetje ruis...... voor mij is dat héééééél veel ruis.
Rap eens de probeerversie van Noiseware downloaden en je gaat niet weten wat je ziet nadat deze er gepasseerd is.
Een beetje ruisig..... man, man, man, komaan zeg, ik neem aan en ik hoop alleszins dat dit om te lachen was .
Comment