Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hoelaat ben je gegaan? Ik denk dat je bij de eerste geflitst hebt kan dat?
Der zit wel wat in, je tweede is qua compo iets interessanter voor mij dan toch.
Alleen wat krap bovenaan en mocht iets scherper.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Ik ben deze namiddag gegaan .. Maar in zo een dicht begroeide bossen komt zo goed als geen licht, heb het er altijd moeilijk ! En klopt, bij de eerste heb ik flits gebruikt..
Ik vind met flits is de charme er wat van af .. maar zonder heb je de ruis ...
Elke foto verdient een zorgvuldige afwerking.
Foto #1 vertoont een bruinige kleurzweem en komt nog wat licht te kort.
In het echt zijn die stelen en stippels toch ook veel witter ?
Statief heb ik nog niet maar zou inderdaad beter resultaat geven
Ja de bruinige kleurzweem klopt vond het wat warmer.. Het licht had ik gedaan door de flits vond ik het wat overbelicht en daarom had ik het wat donkerder gemaakt voor de stengel vooral..
Heb een update geplaatst.
als je nog eens op pad gaat voor paddestoelen kun je best een plastiek zijl meenemen zodanig dat je plat op de buik kunt gaan.
De onderkant van een paddestoel is namelijk heel mooi.
dat mis ik nu een beetje
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment