Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuurliefhebber

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natuurliefhebber

Origineel

f7.1 / i.400 / 1-500

Update

Last edited by purmer; 28 november 2012, 16:13.

Re: Natuurliefhebber

Mooi standpunt.
    Mooie foto als dat blauw in de bomen verdwijnt.
    De foto mag iets lichter voor mij.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Comment

Ook mij stoort het blauw. Als het weg is, zal ik het ook in de kledij niet missen.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Update geplaatst. L.S., contrast en 2 niveaus laagjes gecorrigeerd.

Comment

Up is heel wat beter als de origineel geplaatste en persoonlijk zou ik er wat van die voorgrond afhalen, maar dat is persoonlijke smaak.
          Groetjes

Comment

Dank voor de reacties. Djivan, daar had ik ook al aan gedacht, maar heb het even geprobeerd. Zoals je aangeeft het is smaak, en dan wordt het een teveel close-up, wat ik juist niet wilde.
            Eddy007/Plaatwerker: Update geplaatst dus. Wanneer ik een reeks van deze sporters maak, fotografeer ik volledig manueel, ik laat wel de witbalans op aut staan. Door het wisselvallige weer kan ik dan snel diafragma en sluitertijden veranderen met de rechterhand en wanneer er wolken verschijnen of wanneer ik naar 3/4 zoom ga met de tele is dat ook snel gecorrigeerd. Alleen, omdat ik ze upload, waar de sporters ze vanaf kunnen downloaden ontzie ik het negatief(RAW). Hij gaat dan naar fijnstelling en op een lage resolutie. Dan download hij wat sneller. De website die ze in ontvangst nemen, hebben nog een corrigeersysteem. Ik hoef dan vaak geen uren achter elkaar foto's zitten te bekijken en te corrigeren. Uit ervaring weet ik ook dat sporters graag kleurrijke foto's zien, en als leek zien zij ook de details niet. Goed dat ik er dus eens eentje hier heb geplaatst om juist weer eens bij de les te zijn. Dankt voor de tips.
            Last edited by purmer; 14 oktober 2012, 21:14.

Comment

Working...
            X