Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
onze kapoen
Collapse
X
-
onze kapoen
Labels: Geen
-
-
Re: onze kapoen
niemand opmerkingen? We zijn hier om bij te leren hé ;-)
-
Dag John,
Ik ben zelf nog maar pas op dit forum, maar ben al een hele poos met fotografie bezig. Veel tips op technisch vlak geef ik niet echt omdat de meesten via een fotobewerkingsprogramma daar vanzelf wel achter komen. Toch is het belangrijk om even te kijken naar hoe je het precies moet doen. Hier een link waar iets wordt verklaard http://www.dutchgimpers.nl/index.php?topic=1748.0
Je foto heb je omgezet zonder echt goed te kijken naar de saturatie van de kleuren die een hoofdrol spelen in je foto. Daarom komt hij ook te licht over. Hier heb ik even wat geprobeerd, maar omdat de foto niet origineel is kan er geen perfectie meer over.
Let ook erop dat zwart witte fotos scherpte nodig hebben. Hier mis ik toch wel wat scherpte.
Als je de link weg wil, laat het even weten, want dan doe ik hem verwijderenSucces.
Last edited by purmer; 11 oktober 2012, 20:51.
Comment
-
De versie van purmer is heel wat beter, maar wat niet scherp is van origine is moeilijk achteraf scherp te krijgen.
Ook je handtekening springt nogal in beeld, maar dat komt misschien omdat ik een afkeer heb van handtekeningen in foto's.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtOok je handtekening springt nogal in beeld, maar dat komt misschien omdat ik een afkeer heb van handtekeningen in foto's.
Een handtekeing is niet nodig, tenzij je beroepsmatig bezig bent.
Comment
-
purmer bedankt voor je versie, kvind ze ook mooier!!!
wat betreft de handtekening is eigen goesting ;-) kzie ni graag men foto's ergens opduiken op een ander zen site ;-)
Comment
-
-
De reden waarom ik mijn foto's een handtekening geef, is omdat ik dat op mijn tekeningen ook doe.
IK heb die gemaakt, dus het is mijn krabbel waard.
Meestal post ik hier wel de foto zonder handtekening en mini kadertje.
John, je krabbel poetsen ze zo weg hoor.
Purmer legt het hier mooi uit, hij weet waarover hij spreekt heb ik al gezien!!
Zijn update is inderdaad veel beter.facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Ik volg jill.tje,grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Moderator Note: Beste,
Ik heb uw foto achter een linkje geplaatst.
Dit doordat hij de max toegelaten afmetingen ( 900 pixels langste zijde ) overschreed.
2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels
Zodra u de afmetingen hebt aangepast, mag u de foto terug zichtbaar maken.
Indien u nog verdere vragen heeft, mag u mij gerust contacteren.
Comment
Comment