Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mademoiselle zonder macro
Collapse
X
-
-
Re: Mademoiselle zonder macro
Je kunt nog wat ophelderen Sien, maar de scherpte ligt niet goed. Die ligt duidelijk op het blad er boven, ipv op de 'mademoiselle'.
Als je al een kader wil, dan vind ik de kleur hier niet passen en het is ook niet overal even breed (drie verschillende breedtes).
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtJe kunt nog wat ophelderen Sien, maar de scherpte ligt niet goed. Die ligt duidelijk op het blad er boven, ipv op de 'mademoiselle'.
Als je al een kader wil, dan vind ik de kleur hier niet passen en het is ook niet overal even breed (drie verschillende breedtes).
Groetjesvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
en nog steeds probeert men een onscherpe foto te redden, jammer van de tijd die je erin gestoken hebt sien want hiermee ligt uw scherpte nog altijd op het bovenste blad.
grtz david
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk berichten nog steeds probeert men een onscherpe foto te redden, jammer van de tijd die je erin gestoken hebt sien want hiermee ligt uw scherpte nog altijd op het bovenste blad.Heb nog zoveel te leren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk berichtInderdaad blijven proberen en oefenen!
mijn vuilbak zit overvol met onscherpe libellen Maar ik blijf proberen, want buiten in de natuur is het toch leuker dan binnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onsis Bekijk berichtmijn vuilbak zit overvol met onscherpe libellen Maar ik blijf proberen, want buiten in de natuur is het toch leuker dan binnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtup is al veel beter, waarom niet ineens een goede plaatsen
mi iets meer zorg besteden aan uw plaatsing
Maar ik kijk elke keer in de hoop op bestendige verbetering.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtup is al veel beter, waarom niet ineens een goede plaatsen
mi iets meer zorg besteden aan uw plaatsing
Misschien omdat sommigen hier wijze en leerrijke raad geven, met welke ik dan een update kan plaatsen.
Ik heb heel de zomer getracht om libellen , zonder macro-lens, vast te leggen en deze vond ik wel mooi dus... Maar toch blijft de beoordeling door 'meer gevorderden' voor mij belangrijk.
Daarom dan toch bedankt voor de reactie!vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIneens de goede? Waarom denk je dan dat ik 'hier' plaatst ?
Misschien omdat sommigen hier wijze en leerrijke raad geven, met welke ik dan een update kan plaatsen.
Ik heb heel de zomer getracht om libellen , zonder macro-lens, vast te leggen en deze vond ik wel mooi dus... Maar toch blijft de beoordeling door 'meer gevorderden' voor mij belangrijk.
Daarom dan toch bedankt voor de reactie!
dat alle moeite die iedereen aan u besteedt tot heden tevergeefs is. Ik denk
dat ik maar goudvissen ga trainen. Ik heb het nu helemaal met u gehad.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtIk veronderstel dan dat u er wat van leert maar helaas moet ik constateren
dat alle moeite die iedereen aan u besteedt tot heden tevergeefs is.
Reken jij jezelf dan bij de meer gevorderden ? Ik doelde HELEMAAL niet op u, buiten afbrekende kritiek van jou nooit tips gehad waar ik iets aan had
Ik denk dat ik maar goudvissen ga trainen. Ik heb het nu helemaal met u gehad.
Houdt u dan aub aan uw belofte! Maar ach, arme goudvisjes.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Vind die eerste best knap alleen niet super scherp maar dat is hierbij ook zeer lastig.
border is het niet helemaal.
Neem bijv de kleur van het lichaam van het beest en neem dat als border.
Ik pak vaak een kleur die al in de foto zit.
succes sienSony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment
Comment