Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je kunt nog wat ophelderen Sien, maar de scherpte ligt niet goed. Die ligt duidelijk op het blad er boven, ipv op de 'mademoiselle'.
Als je al een kader wil, dan vind ik de kleur hier niet passen en het is ook niet overal even breed (drie verschillende breedtes).
Groetjes
Je kunt nog wat ophelderen Sien, maar de scherpte ligt niet goed. Die ligt duidelijk op het blad er boven, ipv op de 'mademoiselle'.
Als je al een kader wil, dan vind ik de kleur hier niet passen en het is ook niet overal even breed (drie verschillende breedtes).
Groetjes
Bedankt hoor! Heb update geplaatst!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
en nog steeds probeert men een onscherpe foto te redden, jammer van de tijd die je erin gestoken hebt sien want hiermee ligt uw scherpte nog altijd op het bovenste blad.
en nog steeds probeert men een onscherpe foto te redden, jammer van de tijd die je erin gestoken hebt sien want hiermee ligt uw scherpte nog altijd op het bovenste blad.
Helemaal mee eens. Maar gewoon blijven proberen hoor... dat is de beste leermeester!
up is al veel beter, waarom niet ineens een goede plaatsen
mi iets meer zorg besteden aan uw plaatsing
Ineens de goede? Waarom denk je dan dat ik 'hier' plaatst ?
Misschien omdat sommigen hier wijze en leerrijke raad geven, met welke ik dan een update kan plaatsen.
Ik heb heel de zomer getracht om libellen , zonder macro-lens, vast te leggen en deze vond ik wel mooi dus... Maar toch blijft de beoordeling door 'meer gevorderden' voor mij belangrijk.
Daarom dan toch bedankt voor de reactie!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Ineens de goede? Waarom denk je dan dat ik 'hier' plaatst ?
Misschien omdat sommigen hier wijze en leerrijke raad geven, met welke ik dan een update kan plaatsen.
Ik heb heel de zomer getracht om libellen , zonder macro-lens, vast te leggen en deze vond ik wel mooi dus... Maar toch blijft de beoordeling door 'meer gevorderden' voor mij belangrijk.
Daarom dan toch bedankt voor de reactie!
Ik veronderstel dan dat u er wat van leert maar helaas moet ik constateren
dat alle moeite die iedereen aan u besteedt tot heden tevergeefs is. Ik denk
dat ik maar goudvissen ga trainen. Ik heb het nu helemaal met u gehad.
Vind die eerste best knap alleen niet super scherp maar dat is hierbij ook zeer lastig.
border is het niet helemaal.
Neem bijv de kleur van het lichaam van het beest en neem dat als border.
Ik pak vaak een kleur die al in de foto zit.
succes sien
Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment