Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
België verscheurd
Collapse
X
-
-
Re: België verscheurd
Persoonlijk, zou ik scherpgesteld hebben op dat rode stukje, nu lijkt de scherpte meer naar links te liggen he.
Of wel alles scherp. Goeie poging, vind die foto wel iets hebben, alleen die wolk rechtsonder stoort me, omdat hij zo schilderachtig lijkt.facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
-
Foto waarbij de titel de foto red. Voor de mensen die het nut van de titel niet inzien.
Je kunt feitelijk alle kanten uit met deze foto.
1 je neemt de foto en titel in zijn algemeen waar je een verscheurde vlag ziet die dan het uiteen vallen van België symboliseerd
2 een klein stuk van België wil zich afscheuren terwijl de grote meerderheid dat niet wil.
3 een klein stuk van België wil zich afscheuren, maar wil toch nog nog profiteren van de vlagemast doorjuist genoeg contact te hebben. Anders zouden ze maar wat rondfladeren in deze woelige wereld en mee gevoerd worden, door de wind, naar onbekende bestemmingen met het risico dat ze in de grote oceaan terecht gaan komen en verzinken naar de donkere bodem, om nooit meer tevoorschijn te komen
4 Een deel van België wordt gedwongen om zich af te scheuren, maar probeerd dit met man en macht te verhinderen tot het laatste draadje van de vlag het begeefd
5 Feit is dat er donderwolken te zien zijn, maar ook blauwe lucht die hoop geeft, dat er toch nog enkele mensen zijn met enig fatsoen en verstand.
Wie wie is laat ik in het midden want daar kan je ook alle kanten mee uit.
Dit is niet bedoeld als politiek statement en wil zeker geen politiek debat uitlokken.
Geen mooie foto maar wel een goede foto (met het juiste verhaal)
Robby BBLast edited by robbydorine; 21 september 2012, 08:49.Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
goed gezien Sien.
maar ik zie eerder een (ge)scheurde dan een (ver)scheurde vlag.
en dat is nog al een verschil.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtgoed gezien Sien.
maar ik zie eerder een (ge)scheurde dan een (ver)scheurde vlag.
en dat is nog al een verschil.
grt,bouk.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Comment