Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zot van A ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zot van A ?

Last edited by bommasien; 19 september 2012, 09:43.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Zot van A ?

mis vooral scherpte sien.

maar hoe komt het dat de exif gegevens de laatste tijd altijd uit uw foto's zijn.

Grtz david

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
      mis vooral scherpte sien.

maar hoe komt het dat de exif gegevens de laatste tijd altijd uit uw foto's zijn.

Grtz david
      Ja er was vrij veel wind
      Die exifs snap ik ook niet, heb die vraag al een keertje gesteld. Haal foto's binnen in LR na ev. bewerking transporteer ik ze naar picassaweb en vandaar naar hier! Heb ook opanda. Iemand de oplossing?

Comment

Misschien heb je perongeluk iets uit of aangevinkt bij de instellingen die hij vraagt?
        Ik heb geen ervaring met picasaweb en zo.

Ik mis ook scherpte bij de eerste, de tweede weet ik zo niet, vind het wel mooie kleuren, maar de paal staat scheef en er zit veel ruis op.
        Keep going!
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Wind heeft hier niet veel te maken met de onscherpte, behalve bij het vlag mischien, al valt dat bij de onderste foto nogal meeMet 2000/s had je ook nog speelruimte wat betreft de iso en het diafragma.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Misschien heb je perongeluk iets uit of aangevinkt bij de instellingen die hij vraagt?
            Ik heb geen ervaring met picasaweb en zo.

Ik mis ook scherpte bij de eerste, de tweede weet ik zo niet, vind het wel mooie kleuren, maar de paal staat scheef en er zit veel ruis op.
            Keep going!