Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zot van A ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zot van A ?

Last edited by bommasien; 19 september 2012, 09:43.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Zot van A ?

mis vooral scherpte sien.

maar hoe komt het dat de exif gegevens de laatste tijd altijd uit uw foto's zijn.

Grtz david

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
      mis vooral scherpte sien.

maar hoe komt het dat de exif gegevens de laatste tijd altijd uit uw foto's zijn.

Grtz david
      Ja er was vrij veel wind
      Die exifs snap ik ook niet, heb die vraag al een keertje gesteld. Haal foto's binnen in LR na ev. bewerking transporteer ik ze naar picassaweb en vandaar naar hier! Heb ook opanda. Iemand de oplossing?

Comment

Misschien heb je perongeluk iets uit of aangevinkt bij de instellingen die hij vraagt?
        Ik heb geen ervaring met picasaweb en zo.

Ik mis ook scherpte bij de eerste, de tweede weet ik zo niet, vind het wel mooie kleuren, maar de paal staat scheef en er zit veel ruis op.
        Keep going!
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Wind heeft hier niet veel te maken met de onscherpte, behalve bij het vlag mischien, al valt dat bij de onderste foto nogal meeMet 2000/s had je ook nog speelruimte wat betreft de iso en het diafragma.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Misschien heb je perongeluk iets uit of aangevinkt bij de instellingen die hij vraagt?
            Ik heb geen ervaring met picasaweb en zo.

Ik mis ook scherpte bij de eerste, de tweede weet ik zo niet, vind het wel mooie kleuren, maar de paal staat scheef en er zit veel ruis op.
            Keep going!
            Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Wind heeft hier niet veel te maken met de onscherpte, behalve bij het vlag mischien, al valt dat bij de onderste foto nogal meeMet 2000/s had je ook nog speelruimte wat betreft de iso en het diafragma.
            Robby BB
            Overschot van gelijk ! Ik had de eerste niet mogen plaatsen! maar 't kwaad is geschied.
            Alleen naar de tweede zien dus Foute achter link geplaatst!
            Last edited by bommasien; 19 september 2012, 09:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
              Overschot van gelijk ! Ik had de eerste niet mogen plaatsen! maar 't kwaad is geschied.
              Alleen naar de tweede zien dus
              Wat doet je dan besluiten om de eerste foto te plaatsen. Dit kan ook interessant zijn, wat de beweegredenen zijn, dat iemand een foto plaatst.
              Enkele jaren terug had ik een prachtige, wat mij betreft, foto gemaakt van mijn grootmoeder. Direkt ingekaderd, want ook mijn echtgenote vond het een zeer mooie foto. Bij het eerste bezoek van mijn grootmoeder, ik fier als een gieter met haar foto, ingepakt als geschenk. Zij doet haar geschenk open en schiet in een lach en vraagt of dit is om haar te foppen. Een beetje op mijn teen getrapt vraag ik wat het probleem is. Ze legt haar vinger op het probleem en ik zie dat er bovenaan de foto een elec kabel naar beneden hangt te bengelen, die eindigt, ter hoogte van haar oor, in een stekker.
              Wat nu het eigenaardige is van het verhaal, dat wanneer ik de foto nu nog bekijk, ik nog altijd moeite heb om de stekker met kabel waar te nemen als iets zeeer storends en ik verzeker u dat het een joekel van een kabel is op de foto.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Wat doet je dan besluiten om de eerste foto te plaatsen. Dit kan ook interessant zijn, wat de beweegredenen zijn, dat iemand een foto plaatst.
                Enkele jaren terug had ik een prachtige, wat mij betreft, foto gemaakt van mijn grootmoeder. Direkt ingekaderd, want ook mijn echtgenote vond het een zeer mooie foto. Bij het eerste bezoek van mijn grootmoeder, ik fier als een gieter met haar foto, ingepakt als geschenk. Zij doet haar geschenk open en schiet in een lach en vraagt of dit is om haar te foppen. Een beetje op mijn teen getrapt vraag ik wat het probleem is. Ze legt haar vinger op het probleem en ik zie dat er bovenaan de foto een elec kabel naar beneden hangt te bengelen, die eindigt, ter hoogte van haar oor, in een stekker.
                Wat nu het eigenaardige is van het verhaal, dat wanneer ik de foto nu nog bekijk, ik nog altijd moeite heb om de stekker met kabel waar te nemen als iets zeeer storends en ik verzeker u dat het een joekel van een kabel is op de foto.
                Robby BB
                Leuk!!!! Neen ik wou foto met vlag plaatsen, alleen...de verkeerde vlagfoto genomen, de eerste had ik sowiezo direkt moeten verwijderen, moet leren om meer direkt weggooien!

Comment

Je moet leren dosseren Sien, in eerste instantie vertrekken van een goede basisfoto en dan leren dosseren in het trekken aan die schuivertjes.

Wat is die zwarte streep die links wat onderbroken is trouwens?

Je crop is niet netjes gedaan (zie links nog een blauw streepje).

En door te hard aan de schuivers te trekken, zie ik heel wat ruis en overgesatureerde kleuren.
                  Wat ik me afvraag? Werk je met een goed scherm?

Ook hier zie ik het verhaal achter de foto niet.
                  Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                  X