Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik heb even je boom weggepoetst (enfin, het is wel een "werkje), en dan komt je kunstwerk veel beter tot zijn recht.
Dit is wel mijn mening hé. De fotograaf beslist hoe hij/zij het wil zien!
Dit zou zich goed hebben geleend voor compositie in de zoeker of life view.
Het beweegt niet en je hebt alle tijd om een lager standpunt op te zoeken
waarbij deze soepknol vrij had gestaan op het 1/3-punt rechtsboven. Een
beetje meer van de sokkel had best gemogen. Nu is het jammer dat alleen
het plankje is te zien. Wel nog even de sensorvlek wegwerken.
Ik heb even je boom weggepoetst (enfin, het is wel een "werkje), en dan komt je kunstwerk veel beter tot zijn recht.
Dit is wel mijn mening hé. De fotograaf beslist hoe hij/zij het wil zien!
ik heb jouw tip uitgeprobeerd!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
serieus werk hé. Een goede oefening voor mij
Voor mij is het nu veel beter, ook met de vlek en ruis weg.
(maar kijk nu op een laptop-scherm, dus straks even opnieuw bekijken)
Groetjes!
update een pak beter. Nu als je er nog de moed in heb kun je eventjes nog de kleuren oplichten met de curven : had voor ogen 95 - 63.
Mijn voorstel is gewoonweg omdat het gras in de verte wat flets is. Ook zachtjes doezelen nadat je bewerkingen gedaan heb. Dan vloeit alles mooi in elkaar.
update een pak beter. Nu als je er nog de moed in heb kun je eventjes nog de kleuren oplichten met de curven : had voor ogen 95 - 63.
Mijn voorstel is gewoonweg omdat het gras in de verte wat flets is. Ook zachtjes doezelen nadat je bewerkingen gedaan heb. Dan vloeit alles mooi in elkaar.
Bedankt , ik ken deze bewerkingen nog niet , kan je ze misschien uitleggen? bedankt!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment