Als 't God belieft
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Voor moeder en kind
Collapse
X
-
-
Re: Voor moeder en kind
ik vind dit echt een hele mooie foto Sien ..je waand je zo in vroegere tijden wat zich allemaal heeft afgespeeld hier.
ik denk wel dat je de foto lings en rechts ff moet oplichten hoor..het haald de aandacht weg.. omdat je steeds eingelijk moet tuuren om te zien wat daar is.
en ook eventjes recht zetten.
vriendelijke groet Ingrid,Niet geschoten is altijd mis!
-
Ja, de zwaarte kracht in Limburg trekt een beetje naar links.
Mooie foto trouwens. Ik denk dat ik mijn foto's van Bokrijk ook nog eens opnieuw moet bekijken en eens zien of z/w misschien niet beter is. Ik vind de sfeer in jou foto's toch wel heel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk berichtik vind dit echt een hele mooie foto Sien ..je waand je zo in vroegere tijden wat zich allemaal heeft afgespeeld hier.
ik denk wel dat je de foto lings en rechts ff moet oplichten hoor..het haald de aandacht weg.. omdat je steeds eingelijk moet tuuren om te zien wat daar is.
en ook eventjes recht zetten.
vriendelijke groet Ingrid,Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtHoort die ketting aan de muur zo scheef te hangen?Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk berichtJa, de zwaarte kracht in Limburg trekt een beetje naar links.
Mooie foto trouwens. Ik denk dat ik mijn foto's van Bokrijk ook nog eens opnieuw moet bekijken en eens zien of z/w misschien niet beter is. Ik vind de sfeer in jou foto's toch wel heel goed.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Vind de tweede heel mooie opname,goed in Z/W grtj JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
mooi sfeerbeeld van vroegerThe future brings my best photo. Time is on my side.
Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/
Comment
-
daar ga je nog meer gaan trekken, nu hé
mooi reeksje
Comment
Comment