Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
ik vind dit echt een hele mooie foto Sien ..je waand je zo in vroegere tijden wat zich allemaal heeft afgespeeld hier.
ik denk wel dat je de foto lings en rechts ff moet oplichten hoor..het haald de aandacht weg.. omdat je steeds eingelijk moet tuuren om te zien wat daar is.
en ook eventjes recht zetten.
Ja, de zwaarte kracht in Limburg trekt een beetje naar links.
Mooie foto trouwens. Ik denk dat ik mijn foto's van Bokrijk ook nog eens opnieuw moet bekijken en eens zien of z/w misschien niet beter is. Ik vind de sfeer in jou foto's toch wel heel goed.
ik vind dit echt een hele mooie foto Sien ..je waand je zo in vroegere tijden wat zich allemaal heeft afgespeeld hier.
ik denk wel dat je de foto lings en rechts ff moet oplichten hoor..het haald de aandacht weg.. omdat je steeds eingelijk moet tuuren om te zien wat daar is.
en ook eventjes recht zetten.
Ja, de zwaarte kracht in Limburg trekt een beetje naar links.
Mooie foto trouwens. Ik denk dat ik mijn foto's van Bokrijk ook nog eens opnieuw moet bekijken en eens zien of z/w misschien niet beter is. Ik vind de sfeer in jou foto's toch wel heel goed.
Had nochthans gefocust op de hoek ,verticaal tussen de twee muren, nu wat rechter gezet met focus op rozenkrans! Bedankt!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment