Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tof plaatje.
Goede compo.
Goede belichting.
Natuurlijke kleuren op een lichte groenzweem na.
Als je die groenzweem kan wegwerken moet er voor mij niets aan veranderen. Tof
mvg,
Eddy
Voor mij van voor tot achter van boven tot onder een goeie. Als ik naar de witte zeilen kijk, zie ik zelfs geen kleurzweem (kan ook met mijn ogen te maken hebben .
Voor mij één van de beste, zoniet dé beste die je hier reeds plaatste Jozef .
Groetjes
Voor mij van voor tot achter van boven tot onder een goeie. Als ik naar de witte zeilen kijk, zie ik zelfs geen kleurzweem (kan ook met mijn ogen te maken hebben .
Voor mij één van de beste, zoniet dé beste die je hier reeds plaatste Jozef .
Groetjes
Dit is volgens mij de foto zonder kleurzweem die ik met toelating van Jozef hier achter een linkje zet.
Over één zaak zijn we het zeker eens, het is één van Jozef beste foto's.
mvg,
Eddy
Dit is volgens mij de foto zonder kleurzweem die ik met toelating van Jozef hier achter een linkje zet.
Over één zaak zijn we het zeker eens, het is één van Jozef beste foto's.
mvg,
Eddy
Eens met de bewerking.
Jozef gaat nu los. Tot nu toe een van zijn beste foto's maar er zal nu vast meer gaan komen.
De bewerking heeft bij mij meer een paarse kleurzweem dan iets anders, de originele is dan toch beter van kleur.
Ik durfde het niet meer schrijven uit schrik dat er toch iets met m'n ogen verkeerd was, gezien ze reeds 'van jaren zijn' .
Maar als ik kijk naar het witte zeil in de originele, en ik zie geen kleurzweem, hoe kan die er dan elders (rond het witte zeil) wel zijn ?
Ik die dacht dat een kleurzweem altijd over heel de foto aanwezig was .
Graag een beetje uitleg Eddy !? Altijd welkom die uitleg, ik kan maar bijleren hé.
Groetjes
Ik durfde het niet meer schrijven uit schrik dat er toch iets met m'n ogen verkeerd was, gezien ze reeds 'van jaren zijn' .
Maar als ik kijk naar het witte zeil in de originele, en ik zie geen kleurzweem, hoe kan die er dan elders (rond het witte zeil) wel zijn ?
Ik die dacht dat een kleurzweem altijd over heel de foto aanwezig was .
Graag een beetje uitleg Eddy !? Altijd welkom die uitleg, ik kan maar bijleren hé.
Groetjes
Mijn ogen zijn ook al van jaren, ik weet niet welke de oudsten zijn. Dus ik kan er ook naast zitten.
In het zeil zit volgens mij toch groen en cyaan (maak eens een selectie van het zeil en desatureer groen of cyaan) en dat zie ik over gans de foto (deze lichte zweem).
Ik ben niet tegen gewilde kleurzweem, bv. om een foto warmer te maken, maar hier vond ik de zweem niet mooi.
Nu dit is persoonlijke smaak en dat hebben we hier al meermaals vastgesteld.
mvg,
Eddy
Comment