Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lekkerbek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lekkerbek

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
    Sorry ,
    maar dit is ook het beste dat ik verkrijg. Allen bedankt voor de hulp.
    Ik wil nog steeds weten waar dat blauw/cyaan/groen (whatever)
    vandaan kwam. Voorkomen is toch beter dan genezen?
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      denk omgeving of WB.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

vind de tweede het mooiste, ondeugend voor ze zich aan de zonde gaat overgeven :-)

Comment

Ik heb het gisteren geprobeerd, maar ik viel zonder internetverbinding...
          Ik had eerst eens automatische witbalans geprobeerd, maar dat werkte niet, heb dan een beetje aan alles gesleuteld.
          Eerst het blauw dan het groen, den nog de grijswaarden... Maar schiet mij niet af, ik weet niet meer precies wat ik op hoeveel gezet heb.
          Ik heb zodanig zitten prutsen en denk dat ik toch wel tot een aanvaardbaar resultaat kom, hoop ik toch.
          Het moeilijkste zijn de blinkende deeltjes op de tanden, die zwichten moeilijk onder de schuivertjes ...

Als ik ze na mekaar in mijn viewer bekijk zie je het verschil echt goed!
          Ben eens benieuwd...
          Last edited by !Bart; 16 augustus 2012, 11:24. Reden: max 3 foto's zichtbaar per topic, incl updates of andere bewerkingen!
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Wel Plaatwerker, als ik het wist zou ik het zeer graag vertellen, volgens mij moeten het ook de omgevingsinvloeden zijn.
            De foto van Jill'tje is zeker beter ivm de tanden .
            Anders bekijk ik mijn toestel deze avond nog eens goed , misschien een instelling aangepast "zonder het te weten" maar dat denk ik niet .
            mvg Bruno D.G.
            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Wel Plaatwerker, als ik het wist zou ik het zeer graag vertellen, volgens mij moeten het ook de omgevingsinvloeden zijn.
              De foto van Jill'tje is zeker beter ivm de tanden .
              Anders bekijk ik mijn toestel deze avond nog eens goed , misschien een instelling aangepast "zonder het te weten" maar dat denk ik niet .
              Misschien reflexie van het licht door een 'iets' andere houding? Weet het ook niet hoor... Je mag mijn foto hebben hoor haha.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Wel Plaatwerker, als ik het wist zou ik het zeer graag vertellen, volgens mij moeten het ook de omgevingsinvloeden zijn. ...
                Dat bedoel ik nu juist. Maar dat kan je alleen voor jezelf nagaan uiteraard.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

Comment

er zit wel blauw aan de onderkant..?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                    Misschien reflexie van het licht door een 'iets' andere houding? Weet het ook niet hoor... Je mag mijn foto hebben hoor haha.
                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    er zit wel blauw aan de onderkant..?
                    grt,bouk.
                    HAhah Jill'tje bedankt.
                    Plaat werker en Bouk, daarom door dat blauwe aan de onderkant denk ik eerder omgeving, maar zoals gezegd ik kijk zeker mijn toestel nog na.
                    Allemaal nogmaals bedankt voor op en aanmerkingen , verbeteringen en hulp.
                    mvg Bruno D.G.
                    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Working...
                    X