Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lekkerbek
Collapse
X
-
-
-
Re: Lekkerbek
biede mooi maar te blauw.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Tof standpunt, Spontane foto's
Toch opletten met die opmerkingen over blauwe tanden. In de linkse foto zit een heel klein beetje blauw en in de rechtse helemaal geen blauw in de tanden.
Er zit wel groen in beide versies. Als je me niet zou geloven selecteer de rechtse tanden, desatureer het blauw en je zal geen verschil zien, desatureer groen en er is een duidelijk verschil.
Ik zou de ogen lokaal wel wat verscherpen.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtTof standpunt, Spontane foto's
Toch opletten met die opmerkingen over blauwe tanden. In de linkse foto zit een heel klein beetje blauw en in de rechtse helemaal geen blauw in de tanden.
Er zit wel groen in beide versies. Als je me niet zou geloven selecteer de rechtse tanden, desatureer het blauw en je zal geen verschil zien, desatureer groen en er is een duidelijk verschil.
Ik zou de ogen lokaal wel wat verscherpen.
mvg,
Eddy
geeft een wereld van verschil. Ik snap dit niet.
Ik vindt het trouwens een moeilijke foto met betrekking tot de kleuren.
Waarschijnlijk is de oorzaak een sterke kleuring van het invallend licht.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtGek hoor, bij mij maken groen en blauw desatureren niets uit. Cyaan
geeft een wereld van verschil. Ik snap dit niet.
Ik vindt het trouwens een moeilijke foto met betrekking tot de kleuren.
Waarschijnlijk is de oorzaak een sterke kleuring van het invallend licht.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtUpdate geplaatst.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
ik vind de (leuke) eerste foto's toch beter hoor, warmer
Comment
-
Ik zal mijn versie eventjes tussen haakjes erbij plaatsen. 100% is het nog niet, maar is aanvaardbaar. Als je wilt dat ik hem verwijder zal ik het ook doen. Ik heb slechts de tweede bewerkt omdat daar het blauw het meest zichtbaar was.
De eerste stoort eigenlijk niet en mag blijven volgens mij zoals ie is.
Heb haar in PS met Kleurtoon-verzadiging als ik me nog goed herinner want dat is kleur (cyaanblauw) nu niet zo goed meer achter te halen +12
lichtheid : +34
nadien : levendigheid -64
Comment
Comment