Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Deze kan water tanken
Collapse
X
-
-
Re: Deze kan water tanken
Hoi Sien. Een mooie met mooie kleuren. Ik zou hem alleen iets rechter zetten. Ik heb de indruk dat hij wat naar rechts toe helt...
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk berichtHoi Sien. Een mooie met mooie kleuren. Ik zou hem alleen iets rechter zetten. Ik heb de indruk dat hij wat naar rechts toe helt...
Tom
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtdat gevoel heb ik ook, het gebouw helt iets over
mooi scherpe plaat met een goede compo, msch spijtig van de man in het deurtjeLast edited by bommasien; 12 augustus 2012, 10:32.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtdat gevoel heb ik ook, het gebouw helt iets over
mooi scherpe plaat met een goede compo, msch spijtig van de man in het deurtjeHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
ga voor de laatste.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtVanwaar denk je dat dat water komt?
uw foto afwerken zoals de eerste en tis een goeie(contrast)mvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Geef mij maar de eerste.
Mvgr
RinaldoCanon eos 60D, EF 85mm f1.8USM ,EF-S18-200mm f/3.5-5.6 IS
Digital arts photography Rinaldo Gisquiere
Slashdesign
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk heb eens het gebouwtje een beetje rechter gezet, de kleuren wat meer pit gegeven, en dan de lucht nog eens afzonderlijk bewerkt om deze een klein beetje het effect van een polafilter te geven.
Dan bekom ik dit.
Ik lees wel wat je er van denkt.
Groetjesvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIk kan hier alleen maar toegeven dat ik nog véél moet leren! bedankt!
Groetjes
Comment
Comment